ویرایش توییت

قابلیت ویرایش توییت سرانجام به توییتر آمد

قابلیت ویرایش توییت سرانجام به توییتر اضافه شد. در حال حاضر فقط کاربران سرویس Twitter Blue می‌توانند توییت‌های خود را ویرایش کنند.

عدم امکان ویرایش توییت به عنوان یکی از بزرگترین نقاط ضعف شبکه اجتماعی محبوب توییتر محسوب می‌شود. در واقع از آنجایی که این شبکه اجتماعی بر پایه متن است و به پایگاه خبری بسیاری از منابع خبری تبدیل شده، امکان ادیت توییت‌ها بسیار کاربردی بوده و به همین دلیل نبود چنین قابلیتی باعث شده این شبکه اجتماعی با انتقادات زیادی مواجه شود.

در حال حاضر کاربران به جای ادیت توییت خود به ناچار باید آن را حذف کنند. در همین راستا توییتر در واکنش به انتقادات کاربران خود تصمیم گرفت تا قابلیت ویرایش را به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه کند تا خیال کاربران از اشتباه تایپی آسوده شود.

اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت به توییتر

البته در حال حاضر فقط کاربران سرویس Twitter Blue به قابلیت ادیت توییت دسترسی دارند. سرویس Twitter Blue که کاربران توییتر آن را با پرداخت اشتراک ماهانه فعال می‌کنند نسبت به نسخه معمولی توییتر از قابلیت‌های بیشتری بهره می‌برد.

ویرایش توییت

با توجه به این که اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت باعث شده یکی از بزرگترین نقاط ضعف توییتر برطرف شود، به احتمال زیاد این قابلیت بسیار کاربردی پس از مدتی در دسترس تمام کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*