دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته طرح پیچ بیسیم جی پلاس

بسیاری از مردم برای برقراری امنیت خود به دنبال خرید دوربین مدار بسته ای هستند که نصب راحتی داشته باشد و نیازی به سیم کشی نداشته باشد.

در ابتدا از آن برای تحقیقات علمی استفاده می‌کردند، اما با گذشت زمان موارد مصرف آن گسترش پیدا کرد و در آزمایشگاه‌ها و مکان‌های نظامی نیز از آن استفاده می‌کنند و بیشترین کاربرد آن در دزدگیر اماکن است.

نصب این نوع دوربین‌ها کاملا مخفی است و برای ضبط فعالیت بعضی از افراد بدون اطلاع خودشان انجام می‌شود. با اندکی تحقیق در می‌یابند که دوربین مداربسته بیسیم یا وایفای بهترین گزینه برای آنها خواهد بود.

این دوربینها را به دو دسته تقسیم می‌کنند:

نوع اول دوربین مدار بسته‌ای است که نیازی به دستگاه مرکزی ندارد و بدون دستگاه مرکزی کار می‌کند و به کمک وایفای به وایرلس متصل می‌شوند و تصویرها را در کل شبکه پخش می‌نماید.

نوع دوم دوربین مداربسته‌ای است که نیاز به اتصال به دستگاه مرکزی دارد و برای ذخیره‌سازی تصویر باید دستگاه مرکزی به صورت بیسیم اتصال یابد تا اطلاعات در هارد دیسکی که در دستگاه مرکزی بیسیم قرار دارد ذخیره شود.

این دوربین‌ها بسیار کم حجم هستند و کیفیت بالایی دارند و بسیار پر کاربرد می‌باشند و در ساخت آن از لنزی بسیار قوی استفاده کردند تا تصاویر را واضح نمایش دهد.

شیاری را در آن قرار دادند تا کارت حافظه در آن قرار بگیرد و کارت حافظه‌ای تا 64 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

دوربین مداربسته طرح پیچ

برای آن که دوربین شما بیشترین فضا را با کارایی بسیار بتواند کنترل کند باید به نحوه نصب آن توجه کرد که در زیر به چند مرحله آن اشاره می‌کنیم.

مکان مناسب را برای دوربین خود انتخاب کنید و فضایی را انتخاب کنید که به دوربین اجازه می‌دهد میدان دید واضحی در جلو یا پشت در، پیاده‌رو یا منطقه تاریک حیاط داشته باشد.

این منطقه باید عاری از برگ‌ها، شاخه‌های درخت یا سایر موانع باشد تا بتوان وسیع‌ترین محدوده ممکن را تحت نظر داشت.

از میخ، پیچ یا سیم عدل‌بندی برای محکم کردن عنصر مبدل روی شاخه درخت، پایه یا سازه دیگر استفاده کنید.

دوربین مداربسته بیسیم

برای آن که بتوانید نسبت به امنیت محیط خود بسیار آرام باشید استفاده از یک دوربین مدار بسته طرح پیچ به شما کمک می‌کند و مهم نیست که چه طرحی باشد.

این دوربین دارای کیفیت دو مگاپیسکل است که برای این سایز و اندازه کیفیتی بسیار بالا محسوب می‌شود.

دوربین مخفی برای محیط هر خانه و مکانی متفاوت است و در مکان‌هایی که انتظار می‌رود جزء حریم خصوصی افراد باشد قانونی نیستند که این حریم‌ها شامل حمام، رختکن، مطب پزشک و سایر مناطقی که حفظ حریم خصوصی اجباری است، می‌شود.

اگر به دوربینی در خانه خود مشکوک هستید، می‌توانید ردیاب دود را برای بازرسی کامل بردارید یا به سادگی آن را تعویض کنید تا خیالتان راحت شود.

وجود دوربین و قفل مخفی در خانه یا محل تجاری که خارج از مالکیت شماست کاملا امکان پذیر است. به ویژه صاحبان خانه و والدین از دوربین‌های مخفی برای نظارت بر نوزادان، پرستاران کودک و هر کسی که در غیاب آنها وارد خانه می‌شود، استفاده می‌کنند.

دوربین مداربسته جی پلاس

یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در ساخت و تجارت دوربین مداربسته گروه کاری جی پلاس هستند که به ۶۰ کشور دنیا صادرات دوربین مدار بسته انجام می‌دهند و همچنین در جهان جزء چهار برند برتر هستند.

این گروه با داشتن متخصصین حرفه‌ای توانسته‌‌اند انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته را اختراع و تولید کنند.

یکی از عمده وسایلی که با استفاده از اتصال به wi-fi کار می‌کند دوربین مداربسته پیچی گلکسی است که به صورت بدون سیم و اتصال به اینترنت کار می‌کند.

دوربین مداربسته بیسیم

بسیاری از دوربین مدار بسته جی پلاس که امروزه مشاهده می‌کنید که قابلیت‌های بسیاری دارند، توسط متخصصین این برند ساخته و به تولید رسیده است.

در مورد یکی از پر استفاده‌ترین ابزارها می‌توان به دوربین مداربسته ضبط صدا اشاره کرد که توانایی‌های بالایی را دارد؛ مانند ضبط صدا و تصویر همزمان در مدت طولانی که آن را به یک دوربین فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

دوربین‌های مدار بسته‌ای که در فروشگاه‌ها یا بانک‌ها یا مراکز خرید یا سوپر مارکت‌ها به فراوانی مشاهده کردید را دوربین‌های چشمی می‌گویند که دارای بدنه‌ای تقریبا 5 تا 12 سانتی‌متری هستند که این اندازه بسته به نوع و کارایی دوربین‌ها متفاوت است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*