پشتیبانی شیائومی

پایان پشتیبانی شیائومی از 3 گوشی محبوب

پشتیبانی شیائومی از سه گوشی محبوب پایان می‌یابد. شیائومی می 9، می 8 و ردمی 7A در لیست سیاه پشتیبانی‌های نرم افزاری این شرکت قرار گرفته‌اند.

شیائومی مانند سایر برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی های هوشمند، طول عمر محدودی را از نظر بروزرسانی و ارتقای نرم افزاری برای دستگاه‌های خود ارائه می‌کند. همانطور که یک مجموعه از محصولات به پایان عمر خود نزدیک می‌شوند، محصولات جدید و بهبود یافته عرضه خواهند شد تا این جای خالی را پر کنند.

می 9، می 8 و ردمی 7A با پشتیبانی شیائومی خداحافظی می‌کنند

اکنون در خبرها آمده که گوشی های محبوب شیائومی می 9، شیائومی می 8 و شیائومی ردمی 7A وارد لیست پایان پشتیبانی‌های نرم افزاری این شرکت شده‌اند. این سه گوشی پرفروش و محبوب، از روز 25 آگوست امسال یعنی چند روز پیش، دیگر هیچ آپدیت امنیتی یا بروزرسانی  رابط کاربری MIUI را دریافت نمی‌کنند.

پشتیبانی شیائومی

گوشی های Redmi 7A و Mi 8 هر دو در سال 2018 میلادی عرضه شدند، در حالی که گوشی Mi 9 در سال 2019 روانه بازار شد. دارندگان این سه گوشی، جدیدترین آپدیت MIUI 13 را از شیائومی دریافت نکردند. با این حال این مدل‌ها موفق به دریافت MIUI 12.5 به عنوان آخرین بروزرسانی نرم افزاری شدند. این خبر برای کاربران گوشی Mi 9 که انتظار دارند قبل از اتمام پشتیبانی نرم افزاری شیائومی، حداقل یک یا دو بروزرسانی دیگر را دریافت کنند، شوکه‌کننده خواهد بود. این گوشی تقریبا 27 ماه پیش عرضه شد و شیائومی برای مدت کوتاهی که کمی بیشتر از دو سال بود، برای آن پشتیبانی نرم افزاری ارائه کرد.

لیست پایان پشتیبانی‌های نرم افزاری، فهرستی از دستگاه‌های قدیمی را شامل می‌شود که به طور مداوم در حال تغییر هستند و گوشی‌هایی که به پایان عمر پشتیبانی نرم افزاری رسیده‌اند در این لیست قرار می‌گیرند. تقریبا اکثر این دستگاه‌ها در طول عمر خود، دو آپدیت بزرگ برای ارتقای سیستم عامل را دریافت کرده‌اند.

لیست پایان پشتیبانی شیائومی در حال حاضر شامل 43 گوشی هوشمند از سری Mi و 38 گوشی هوشمند از سری Redmi است که تعداد کل این دستگاه‌ها را به 81 مدل می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام به همگی،گوشی من ردمی8Aهستش چندروزه که سیم کارت هامووهیچ سیم کارتی روپشتیبانی نمیکنه وازدسترس شبکه خارج شدم واصلانمیدونم چکارکنم،ممنونم اگر راه حلی برام پیشنهاد کنید و بگین چطوری باید این مشکل روبرطرف کنم خیلی خیلی ممنونم از لطف شما

  2. والا ۴ سال ساپورت به نظرم خیلی خوبه ، سامسونگ هم همینقدر ساپورت میکنه
    نمیدونم چرا اسم شیائومی بد در رفته

  3. خوب راهی پیدا کردن واسه فروختن گوشیاشون . فکر نمیکنن مردم همین گوشیها رو با چه بدبختی خریدن اونوقت اینا میان میگن دیگه به روزرسانی نمیشه تا مردم بازم با بدبختی و تو این گرونی مجبور باشن گوشی بخرن. تف به شرفتون