پنجره چوبی مدرن

قیمت پنجره چوبی مدرن ضد آب به چه عواملی بستگی دارد؟

پنجره چوبی مدرن ضد آب امروزه در مکان‌های عمومی، رستوران‌های سنتی و مساجد برای دکوراسیون استفاده می‌شود. تزئین این پنجره‌ها با شیشه‌های رنگی باعث زیباتر شدن فضای داخلی می‌شود. برای درست کردن این پنجره‌ها از چوب مرغوب و باکیفیت استفاده می‌شود.

از صنایع محبوب می‌توان به صنعت وسایل چوبی اشاره کرد امروزه خیلی در دکوراسیون‌ها از آن استفاده می‌شود، از جمله پنجره‌های چوبی که در ادامه به پنجره چوبی قیمت خرید فروش می‌پردازیم با بتوانیم اطلاعاتی شایسته شما ارائه دهیم.

ورودی در ماشین‌ها و ساختمان‌ها برای عبور هوا، صدا یا نور که به اصطلاح به آن پنجره می‌گویند، توسط صاحبان تولید کننده این محصول در جنس‌های مختلف و مدلهای زیادی تولید شده است که از قدیم تا به امروز پنجره و درب چوبی جزئی از محبوب‌ترین‌ها بوده است. با این تفاوت که در گذشته به عنوان بخشی از خانه از آن استفاده می‌کردند، ولی امروزه به غیر از آن در مصارف دکوراسیون نیز از آن استفاده می‌کنند.

این یک مسئله عادی بوده است که وسایل قدیمی قیمتی بیشتر داشته باشند و در مورد قیمت پنجره چوبی ما به دو دیدگاه و قیمت کاملا متفاوت بر می‌خوریم که از طرفی خرید آن را راحت‌تر می‌کند.

در دیدگاه اول با توجه به قدیمی بودن پنجره شما باید قیمتی بالا را مشاهده کنید و در صورت توان پرداخت کنید، ولی در عوض پرداخت شما دارای پنجره قدیمی و چوبی خوبی بوده‌اید که می‌توانید با استفاده از جلا دهنده و محلول‌های محافظ چوب لایه‌ای محافظ روی پنجره قرار دهید و تا سال‌های سال از دیدن آن بر روی دیوار منزل خود لذت ببرید.

پنجره چوبی ضد آب

در دیدگاه دیگر خیلی از تولیدکنندگان با توجه به کاهش قیمت خود دست به تولید این نوع پنجره چوبی می‌زنند و شکل ظاهری آن را مانند نمونه‌های قدیمی و کهنه بازسازی می‌کنند که ظاهر کار به همان صورت بوده است.

در جهان استفاده از چوب برای ساخت پنجره دو جداره قدمتی دیرینه دارد و چوب به عنوان اولین ماده‌ای شناخته می‌شود که در ساخت پنجره استفاده شده است و به دلیل زیبایی و اصالتی که چوب دارد ساخت پنجره چوبی سنتی دو جداره ضد آب در صنعت پنجره سازی جایگاه خوبی پیدا کرده است.

پنجره چوبی مدرن

با توجه به این که چوب می‌تواند رطوبت را به خود جذب کند و باعث آسیب دیدن پنجره چوبی شود، امروزه با رعایت برخی از نکات و انجام یک سری ترفندها می‌توان پنجره چوبی ضد آب تولید کرد بر روی پنجره‌های چوبی می‌توان پوششی از جنس پلی اورتان قرار داد تا پنجره ضد آب شود.

این پوشش برای مقاوم‌سازی درب و پنجره در برابر رطوبت مهم‌ترین اقدام می‌باشد که جنس آن می‌تواند کیلر یا رنگ باشد‌ رنگ پلی اورتان اغلب از کیلر می‌باشد کیلر را با سیلر ترکیب می‌کنند و به صورت رنگ شفافی است و با پیستوله یا قلم مو آن را روی پنجره می‌زنند نسبت به رنگ کیلر مقاوم‌تر می‌باشد، ولی هزینه آن بالاتر است. برای ساخت پنجره چوبی از چوب‌های مختلفی استفاده می‌شود.

پنجره چوبی مدرن

برخی از هنرها به حدی خاص و زیبا هستند که نه تنها هرگز کنار گذاشته نمی‌شوند، بلکه همیشه هم به کار گرفته می‌شوند، مانند پنجره آلومینیومی و چوبی قدیمی مدرن ساده که بیشتر افراد آنها را از نمای نزدیک مشاهده کرده‌اند و با طرح زیبای آنها آشنایی دارند. این نوع از پنجره ساخته شده از چوب طبیعی و باکیفیت می‌باشد و به همین دلیل مقاومت خیلی زیادی دارند و برای زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی اتاق و سالن انتخابی عالی و برتر محسوب می‌شوند. پنجره‌های چوبی با استفاده از الگو ساخته می‌شوند به همین دلیل طول ابعاد و اندازه آنها بسیار دقیق است و هیچ بی نظمی در شکل ظاهری آنها مشاهده نمی‌شود.

پنجره چوبی مدرن

به همان نسبتی که کیفیت و استحکام ویژگی خیلی مهمی است زیبایی هم عاملی موثر است به همین خاطر انتخاب پنجره چوبی مدرن و پنجره آهنی ساده مدرن برای قسمت‌های داخلی و بیرونی ساختمان خیلی مناسب است. در واقع پنجره چوبی دارای معایب و مزیت‌هایی می‌باشد که توجه کردن به آنها لازم است. از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از پنجره چوبی مدرن باید به دوام بالای قاب و یا چهارچوب آن اشاره کرد. همچنین این پنجره‌ها به نحوی عایق حرارت هستند پس در فصول مختلف از ورود هوای بیرون به داخل جلوگیری می‌کنند که از این نظر می‌توان گفت برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی انتخابی شایسته هستند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*