قیمت سرنگ شیشه ای

دلایل افزایش قیمت سرنگ شیشه ای سر فلزی تزریق ژل بزرگ

سرنگ های شیشه ای که در مدل‌های مختلفی به مرحله تولید می‌رسند، دارای کاربردهای وسیعی هستند که این امر باعث افزایش تولید و متعاقبا فروش بالای این محصولات شده است.

پیشرفت تکنولوژی باعث ساخت و تولید یک سری از ابزارهای بسیار مهم و مورد نیاز بشر شده تا با استفاده از این وسایل بتوانند به درمان بیماری و باز کردن رگ بپردازند یا استفاده‌های گوناگون دیگری مانند پخش عطر از این دستگاه می‌کنند.

شما عزیزان بارها شده که با مراجعه به عطر و ادکلن‌فروشی‌ها سرنگ‌های سر فلزی با صفحه نمایشگر شیشه‌ای را مشاهده کرده که برای پخش و تست عطر بر روی بدن خود نیز بسیار حائز اهمیت است.

امروزه در تمامی بیمارستان و درمانگاه‌ها از سرنگ شیشه ای سر فلزی استفاده می‌کنند تا برای بیماران خیلی حاد و ضروری از آن استفاده کنند. سرنگ های شیشه ای به دلیل استفاده بی شمار از آن چندین بار قابل مصرف بوده و فقط کافی است که سر سرنگ آن را تغییر دهند و در اکثر مکان‌ها برای تزریق داروهای بیهوشی و باز کردن رگ‌های بسته بدن از نوع فلزی آن استفاده می‌کنند.

این نوع سرنگ‌ها در مدل و اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود و در سی‌سی‌های مختلف در بسته‌بندی‌های گوناگون عرضه می‌شوند.

سرنگ شیشه ای تزریق ژل

این محصول یک پمپ رفت و برگشتی ساده است که به شکل شیشه ای شفاف هستند و کاربرد آنها در بهداشت و درمان است و نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

حتما باید در نظر داشته باشید که تزریق هوا به رگ خونی خطرناک است، زیرا هوا ممکن است باعث انسداد رگ و فاصله بین خون شود؛ جلوگیری از امبولی با گرفتن هوا از سرنگ یکی از دلایل نگهداری یک سرنگ هیپودرمیک است. جهت جلوگیری از این کار قبل از تزریق ابتدا پیستون سرنگ را به حدی فشار دهید که مقداری از مایع درون بشکه تخلیه شود حالا سرنگ هواگیری شده و با خیالی راحت تزریق را انجام می‌دهیم.

قیمت سرنگ شیشه ای

بشکه سرنگ از پلاستیک یا شیشه ساخته شده است، که بر روی آن عددهایی وجود دارد که به ما نشان می‌دهد چه مقدار مایع درون سرنگ وجود دارد و تقریبا همیشه شفاف هستند. سرنگ شیشه ای تزریق ژل ممکن است در اتوکلاو استریل شوند. سرنگ‌های پلاستیکی می‌توانند دو بخشی یا سه بخشی نیز باشند. سرنگ سه قسمتی شامل پیستون پلاستیکی، پیستون با یک نوک لاستیکی و مهر که بین پیستون و بشکه ایجاد قرار دارد، هستند. سرنگ دو قسمتی به طور سنتی در کشورهای اروپایی استفاده می‌شود.

از سرنگ‌ها می‌توان در تزریق ژل و انواع دارو استفاده کرد. این سرنگها شامل اجزایی نیز هستند که یکی از آنها پیستون است که در استوانه‌ای به نام بشکه قرار می‌گیرد و وظیفه‌ی آن خالی کردن ژل یا داروی درون بشکه است. پیستون را می‌توان به صورت خطی کشیده در طول لوله فشار داد. انتهای باز سرنگ ممکن است به یک سوزن هیپودرمیک، برای هدایت جریان به داخل و خارج بشکه نصب شود. سرنگ‌ها اغلب در پزشکی بالینی برای تزریق استفاده می‌شوند که تزریق  وریدی نام دارد.

سرنگ شیشه ای بزرگ

بیشتر دامپروری‌ها و مراکز بزرگ دامپزشکی از سرنگ شیشه ای بزرگ استفاده می‌کنند که این محصولات در کارخانجات تولیدی تحت بهترین شرایط ساخته و تولید می‌شوند و در طی چندین مرحله به دقت استریل می‌شوند تا از وجود تمامی میکروب‌ها و عوامل بیماری‌زا و عفونی پاک شوند.

این سرنگ‌ها علاوه بر شیشه در مدل‌های دیگری تولید می‌شوند که از لحاظ ساختار و جنس مواد متفاوت هستند و اکثر مدل‌های امروزی از مواد پلاستیکی و پلی اتیلن ساخته می‌شوند که فرایند استریل شدن آنها راحت‌تر انجام می‌شود و امکان نصب سوزن‌های مختلف بر روی آنها فراهم می‌باشد.

سرنگ‌هایی که برای مصارف دندان‌پزشکی تولید می‌شوند دارای طراحی خاصی هستند و سوزن آنها به صورت منحنی است تا بتواند به راحتی در لثه و فک بیمار فرو برود.

قیمت سرنگ شیشه ای

در برخی از جراحی‌های تخصصی این نوع سرنگ شیشه ای بزرگ را نیز به کار می برند و برای نمونه‌برداری از سلول‌های مغز استخوان برای پیوندهای خاص و درمان و مقابله با سرطان از این ابزارها استفاده می‌کنند.

سرنگ‌های پیشرفته دیگری امروزه ساخته شدند که برای تزریق درونی بدن مانند تیغ جراحی استفاده می‌شوند و برای جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند که از لحاظ اندازه و ساختار بسیار خاص هستند.

در حال حاضر ایران یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در منطقه است که کشورهای زیادی به دنبال تهیه تجهیزات پزشکی از ایران هستند و هر ساله حجم بالایی از این تولیدات را برای کشور خود از طریق تولید‌کنندگان ایرانی تهیه می‌کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*