شال پشمی

تعیین قیمت شال پشمی مشکی ترکمن به چه عواملی بستگی دارد؟

شال های پشمی با الیاف متنوعی به مرحله تولید می‌رسند. این محصولات هم گرما را به مصرف کننده هدیه می‌دهند و هم باعث ایجاد زیبایی برای مصرف‌کننده خواهند شد.

یکی از پرکاربردترین روسری‌ها در بین اقوام ترکمن که از دیرباز وجود داشته و از کیفیت بالایی برخوردار است شال نخی پشمی ترکمن است که از لحاظ نرمی و لطافت هیچکدام از الیاف نتوانسته‌اند مانند پشم برای این شال و روسری کیفیت لازم را به وجود آورند.

استفاده از پشم برای بافت شال و روسری پشمی ترکمن مزایایی نسبت به بقیه الیاف دارد که نمی‌توان الیاف مصنوعی را جایگزین پشم کرد.

استفاده از پشم برای لباس سنگین‌تر می‌شود و شال پشمی ترکمن اشعه ماورای بنفش را از خود عبور نمی‌دهد و از این لحاظ برای سلامتی مفید است و همچنین قابل اشتعال نیست، مگر این که در معرض مستقیم آتش قرار بگیرد. ناگفته نماند که این نوع روسری‌ها نسبت به روسری‌های دیگر ترکمن سنگین‌تر هستند و برای فصول سرد سال استفاده می‌شوند و دارای طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی است.

دختران جوان و زنان میانسال علاقه شدیدی نسبت به روسری‌های پشمی ترکمن نشان داده‌اند و مناسب برای خانم‌ها در سنین مختلف است و کسانی که به روسری گلدار علاقه دارند نیز می‌توانند استفاده کنند. شال و روسری پشمی مخصوص زنان ترکمن است ولی در شهرهای تهران مشهد تبریز کردستان هم نفوذ کرده و حتی در تمام شهرهای ایران پرطرفدار است.

قیمت شال پشمی

مشتری همیشه به دنبال روشی است که بهترین را با پایین‌ترین قیمت خریداری کند و خرید مستقیم و آنلاین یکی از روش‌های ویژه است که مشتری با استفاده از آن می‌تواند شال نخی پلیسه و پشمی را با قیمت تولیدی و ارزان خریداری کند. نرخی که فروشندگان اصلی برای انواع این محصول مشخص می‌کنند قیمت واقعی آن است؛ چرا که این فروشندگان اولین ارائه دهنده آن محسوب می‌شوند و نرخ آن را طبق ویژگی‌های خاص آن مشخص می‌کنند و خرید از آنها روشی به‌روز است که سبب می‌شود مشتری بهترین خرید خود را از نظر کیفیت و قیمت تجربه نماید.

شال پشمی

مشتری به همان اندازه که به کیفیت یک محصول اهمیت می‌دهد به قیمت شال پشمی نیز توجه دارد و وقتی می‌تواند خریدی سودآور را تجربه نماید و این محصول را با قیمت به صرفه و مناسب خریداری کند که بدون واسطه به خرید آن بپردازد.

خرید اینترنتی و آنلاین روشی به‌روز است که سبب می‌شود مشتری به کیفیت اعلا دست یابد و خریدی ویژه را تجربه نماید.

نرخی که واسطه‌ها برای شال پشمی در نظر می‌گیرند با قیمتی که تولیدی‌ها مشخص می‌نمایند کاملا متفاوت است؛ به این دلیل که تولیدی ارائه دهنده اصلی است و کمترین قیمت را برای آن در نظر می‌گیرد و با همان نرخ به صورت آنلاین شال پشمی را ارائه می‌دهد.

در صورتی که واسطه‌ها قیمت تولیدی آن را تغییر می‌دهند و اگر مشتری آن را با واسطه خریداری کند مجبور خواهد شد با قیمت بالاتری آن را خریداری نماید و برای مشتری به خصوص مشتری عمده خرید از واسطه‌ها به صرفه نخواهد بود.

شال پشمی مشکی

رنگ مشکی از گذشته مورد توجه مردم قرار داشت و یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها در لباس و پوشش است. بعضی افراد به شال پشمی مشکی علاقه وافری دارند و بعضی از آنها مجبور هستند برای تکمیل و جذاب شدن پوشش خود از این رنگ استفاده کنند.

با توجه به تغییر نرخ ارز و تصمیمات جدید دولت سیزدهم در مورد نرخ ارز، قیمت پشم به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و حتی در بعضی موارد تا 3 برابر هم افزایش قیمت داشته است که همین مورد باعث افزایش قیمت تمام شده شال پشمی می‌شود. پس ما باید برای خرید این محصول دقت کنیم تا محصول اصل و مرغوب را انتخاب کنیم.

شال پشمی

جذب رطوبت و گرم نگه داشتن بدن از مهم‌ترین خواص شال پشمی مشکی در فصل‌های پاییز و زمستان است.

پرز دادن شال های پشمی بسیار رایج است و راه حل بسیار ساده است؛ شال را داخل یخچال فریزر قرار دهید تا این مشکل به سرعت برطرف شود و اگر شما هم این مشکل را دارید یک بار این کار را انجام دهید.

برای این کار شال  را با دقت تا کنید، آن را در کیسه پلاستیکی قرار دهید و محکم ببندید و به مدت یک شب در فریزر قرار دهید و بعد کیسه را از فریزر خارج کنید، شال را بپوشید و متوجه رفع مشکل خواهید شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*