میت 50

اولین تیزر رسمی هواوی میت 50 را ببینید؛ تماس و پیامک بدون باتری

هواوی از اولین تیزر رسمی پرچم‌دار آینده خود به نام میت 50 – Mate 50 با تمرکز بر قابلیت منحصر به فرد باتری و دوام فوق‌العاده آن، رونمایی کرد.

هواوی امروز با ارسال یک پست رسمی در شبکه اجتماعی ویبو، به‌طور رسمی تایید کرد که سری میت 50 دارای باتری‌ فوق‌العاده بادوام خواهد بود که پیش‌تر در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است. این شرکت ویژگی جدید پرچم‌دار مورد انتظار خود را با شعار «حتی وقتی باتری گوشی شما تمام شده است، تلفن شما هنوز انرژی لازم برای ادامه کار را دارد» تبلیغ کرده است.

همان‌طور که پیش‌تر گزارش شده بود، هواوی یک حالت باتری اضطراری را برای سیستم‌عامل هارمونی OS 3 خود طراحی کرده که به طور اختصاصی به سری هواوی میت 50 اضافه خواهد شد. بر خلاف دیگر حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری، ویژگی باتری اضطراری هواوی به کاربران این امکان را خواهد داد تا بتوانند به اسکن کدهای QR بپردازند و حتی پس از اتمام باتری گوشی نیز، تماس برقرار کنند.

هواوی میت 50

تیزر رسمی هواوی میت 50

فعالان فناوری چین، در مورد فناوری استفاده شده برای این حالت جدید، گمانه‌زنی‌هایی را مطرح کرده‌اند. برخی بر این باور هستند که تلفن هوشمند 5 درصد از نیروی خود را برای تماس‌های اضطراری و اسکن QR ذخیره می‌کند. آنها معتقدند که ولتاژ گوشی در زمان معینی پیش از خاموش شدن دستگاه، بر روی سطح بسیار پایینی تنظیم می‌شود، به طوری که از این طریق، ده‌ها تا صدها میلی‌آمپر برای استفاده اضطراری ذخیره خواهد شد.

به عبارت ساده، حالت باتری اضطراری دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند برای خریداران هواوی میت 50 مفید باشد. به عنوان مثال، پس از اتمام شارژ دستگاه، می‌توانید با فعال‌سازی این قابلیت، نزدیک‌ترین کد موقعیت مکانی QR را اسکن کرده و برای دریافت پاوربانک به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم الکترونیکی مراجعه کنید.

برند xmage

سری میت 50 هواوی، اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از سیستم‌عامل هارمونی OS 3 هواوی بهره می‌برد و هم‌چنین اولین پرچم‌دار هواوی محسوب می‌شود که از سیستم جدید دوربین ساخت XMAGE، به عنوان فناوری جدید تصویربرداری استفاده کرده است.