بازی سایلنت هیل جدید

شایعه: به زودی از بازی سایلنت هیل جدید رونمایی خواهد شد

بر اساس شایعات ممکن است در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از بازی سایلنت هیل جدید باشیم. آیا این بازی یک نسخه جدید از این فرنچایز خواهد بود یا یک بازسازی؟

کونامی رسما حضور خود در رویداد Tokyo Game Show 2022 را تایید کرده و از رونمایی از عنوانی جدید از یک فرنچایز محبوب خود در این مراسم خبر داده است. با این که بسیاری گیمرهای مشتاق، علاقمندند که این کمپانی نسخه‌ای جدید از سایلنت هیل، کاسلونیا یا متال گیر سالید را رونمایی کند، منابع آگاه حاکی از این هستند که این بازی به یکی از پروژه‌های کوچک‌تر کونامی مربوط خواهد بود.

بر این اساس به نظر می‌رسد این کمپانی ژاپنی رونمایی از نسخه‌های جدید فرنچایز‌های محبوب‌تر خود را به رویدادهای بزرگ‌تری مثل State of Play پلی استیشن یا The Game Awards موکول کرده است.

با این وجود، اندی رابینسون، گزارشگر VGC در این خصوص اعلام کرد که با وجود این که کونامی برنامه‌ای برای رونمایی از بازی سایلنت هیل جدید در TGS 2022 ندارد، معرفی آن احتمالا زودتر از آنچه به نظر می‌رسد، اتفاق خواهد افتاد.

رونمایی از بازی سایلنت هیل جدید؛ خیل دور، خیلی نزدیک!

اندی رابینسون، در خصوص احتمال رونمایی نسخه جدیدی از فرنچایز Silent Hill گفت:

من از افرادی قابل اعتماد شنیده‌ام که رونمایی از نسخه جدید سایلنت هیل، زودتر از آن چه انتظار می‌رود، انجام خواهد شد. هنوز نمی‌توانم در خصوص زمان دقیق این رونمایی اظهار نظر کنم؛ اما بدون شک طرفداران نیازی نیست زمانی طولانی منتظر آن بمانند!

البته با در نظر گرفتن حجم شایعات پیرامون رونمایی از بازی سایلنت هیل جدید در سال‌های اخیر، باور کردن این ادعا کمی سخت به نظر می‌رسد! همچنین در حال حاضر سوالات فراوانی پیرامونی این نسخه جدید وجود دارد که هیچ گونه جوابی برای آن‌ها نیست! آیا با نسخه‌ای کاملا جدید از این فرنچایز روبرو خواهیم بود یا کونامی قرار است بازسازی سایلنت هیل 2 که احتمالا توسط Blooper Team ساخته شده و یک عنوان انحصاری زمانی برای پلی استیشن و PC خواهد بود را رونمایی کند؟

بازی سایلنت هیل جدید

همچنین این امکان نیز وجود دارد که نسخه جدید احتمالی Silent Hill یک بازی داستان محور از Annapurna Interactive باشد!

به نیست بدانید که رویداد Tokyo Game Show از تاریخ 24 تا 27 شهریور برگزار خواهد شد؛ در حالی که زمان برگزاری رویداد پلی استیشن سونی هم روز هفدهم شهریور اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*