روغن کانولا

مراکز فروش روغن کانولا ارگانیک تراریخته شیراز را بشناسیم

استفاده از روغن کانولا به صورت گسترده مورد استقبال عموم مردم قرار نگرفته است. شاید این امر به سبب خوب معرفی نشدن این محصول نزد عموم جامعه است.

کانولا نوعی گیاه است که از دانه‌های آن روغن گرفته می‌شود. این روغن، بعد از روغن زیتون بهترین روغن خوراکی است. امروزه روغن کانولا به صورت کاملا ارگانیک و تراریخته در شهر شیراز تولید و عرضه می‌شود.

روغن کانولا یکی از پرطرفدارترین نوع از روغن‌های موجود در بازار که از نقطه دود نسبتا خوبی هم برخوردار است. به طوری که می‌‌توان مواد غذایی را با آن تفت داد بدون این که بر روی مولکول‌های مواد غذایی تاثیر بگذارد.

یکی دیگر از خواصی که روغن کانولا دارد این است که از چربی‌های اشباع بسیار کمی برخوردار است که این مسئله باعث پایین آمدن کلسترول خون می‌‌شود و علاوه‌ بر آن دارای چربی‌های غیر اشباعی است که برای سلامتی بدن مفید هستند.

روغن کانولا

همچنین امگا سه بالایی دارد که دارای خاصیت‌های زیادی برای بدن است و در داخل روغن کانولا ارگانی نسبت ‌به سایر روغن‌ها این اسید چرب به میزان بیشتری وجود دارند و بدن هم قادر به ساختن آن نیست.

امگا سه دارای خواص زیادی برای بدن است که مهم‌ترین آن افزایش سلامتی قلب می‌باشد که این کار را از طریق تأثیراتی که بر روی فشار خون و همچنین کلسترول و التهابات بدنی دارد انجام می‌‌دهد و علاوه‌ بر آن روغن کانولا دارای ویتامین‌های کا و ای می‌باشد که برای سلامتی قلب بسیار مفید هستند.

روغن کانولا تراریخته

این گیاه قدمتی 3 هزار ساله دارد و بیشتر بومی مناطق مرکزی کانادا است، همچنین امکان فرآوری آن از طریق کلزا هم امکان پذیر می‌باشد.

علاوه بر کانادا کشورهای هند و چین هم از بزرگ‌ترین کشورهایی هستند که این روغن را تولید و به سراسر جهان عرضه می‌کنند. در حال حاضر این 3 کشور 60 درصد نیاز دنیا را به این روغن برآورده می‌کنند که مابقی این میزان توسط خود کشورها تامین می‌شود.

در گذشته علاوه بر مصرف خوراکی آن و استفاده در پخت و پز غذاها از آن جهت ساخت شوینده‌ها، رنگ مو فانتزی، روشن کننده‌های پوست، مصارف دارویی و صابون سازی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

روغن کانولا

امروزه تولید کننده‌ها با ترکیب گیاه و روغن کنجد با روغن کانولا تراریخته باعث افزایش خواص این روغن شده‌اند و تولید آن را به‌صرفه‌تر نموده‌اند. همچنین این ترکیب شامل 70 درصد روغن کانولا و 30 درصد روغن کنجد می‌باشد. دلیل آن که با ترکیب کنجد و کانولا تولید کنندگان باعث صرفه‌ اقتصادی آن شده‌اند آن است که هر دانه‌ی کانولا توانایی استخراج تنها حدود 50 درصد روغن دارد.

با فشرده سازی بیشتر آن می‌توان به 60 درصد رسید که با ترکیب روغن کنجد سیاه با کانولا طرح تولید این روغن قابل توجیه بوده، ضمن آن که همان‌طور که گفتیم این کار باعث ترکیب خواص این دو روغن شده و افزایش خواص آن را در پی دارد.

این روغن در ایران طرفداران زیادی داشته و همین امر سبب شده که تولید کنندگان روی به کشت و تولید این روغن بیاورند تا جایی که استان اصفهان یکی از قطب‌های تولید کننده‌ی این روغن در کشور شده است و سالانه حجم گسترده‌ای از این محصول در این استان تولید شده و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

روغن کانولا شیراز

روغن کانولا از زمان تولید تا به امروز به دلیل قیمتی مناسب و طبیعی بودن آن طرفداران بسیاری پیدا کرده و با صادرات آن به کشورهای همسایه سود بسیاری را جهت کمک و رونق اقتصادی جهان استفاده کرده است.

یکی از راه‌های سلامتی بدن استفاده از موادهای درجه یک طبیعی و سالم بوده تا بدنتان دچار عدم هضم غذای موجود معده و کبد نگردد و روغن‌های موجود برای درست نمودن غذا باید کاملا سالم و بدون پالپ استفاده نمایید.

این محصول به صورت دانه‌ای در زمینها شیراز و دیگر شهرها رشد کرده که با جمع آوری آن در یک کیسه و انتقال به دستگاه مخصوص برای روغن گیر، آزمایشاتی را جهت خواص آن بر روی کانولا انجام گرفت و به حجم اندکی از پروتئین را در آن یافته‌اند که با سرخ نمودن مواد غذایی در آن باعث خواص و سلامتی سیستم گوارشی و عروقی بدن می‌گردد.

روغن کانولا

یکی از محصولاتی که امروزه بسیار پر طرفدار می‌باشد روغن کانولا شیراز است به دلیل اضافه نمودن و کاهش یک سری مواد منجر به افت اسیدهای غیر اشباع و چرب در روغن شده که با مصرف آن باعث سلامتی بدن می‌گردد.

تمامی روغن‌های طبیعی با حساسیت بالایی تولید شده‌اند که برای سلامتی انسان بسیار مناسب است، شما عزیزان با خرید یک روغن گیاهی می‌توانید نسبت به سلامت خودتان و فرزندتان هم اکنون این محصول را تهیه نمایید.

بعضی از روغن‌ها بوده که با مصرف آن انسان دچار تهوع، سردرد، شکم درد، بالا رفتن فشار و غیره می‌شوند، زیرا سطح کلسترول آنها بسیار بالا رفته و در مدت زمانی طولانی تر اثر خود را در بدن انسان نشان می‌دهد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.