لپ تاپ کروم بوک ideapad 5i

لپ‌ تاپ کروم بوک IdeaPad 5i لنوو با صفحه‌نمایش 16 اینچی 120 هرتزی معرفی شد

لنوو از لپ تاپ کروم بوک IdeaPad 5i با پردازنده اینتل و صفحه نمایش بدون حاشیه 16 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز رونمایی کرد.

لنوو از لپ تاپ جدید کروم بوک IdeaPad 5i در خلال نمایشگاه IFA برلین رونمایی کرد. کروم بوک جدید این شرکت چینی به نمایشگر 16 اینچی 120 هرتزی مجهز است. با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت عضو جدید خانواده Chromebook لنوو اعلام نشده است.

لپ تاپ کروم بوک IdeaPad 5i دارای صفحه‌نمایش بدون حاشیه با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز است که باعث می‌شود محتوا بر روی صفحه‌نمایش دستگاه، عملکردی روان و سریع داشته باشد. با توجه به اینکه نرخ تازه‌سازی مذکور، در سری کروم‌ بوک چندان رایج نیست، این یک ویژگی خاص در سری آیدیاپد 5i محسوب می‌شود.

لنوو ideapad 5i

قلب تپنده این دستگاه، پردازنده اینتل Core i3-1215U یا Pentium 8505 با 4 یا 8 گیگابایت رم است. برای ذخیره‌سازی نیز می‌توان از میان گزینه‌های eMMC یا SSD حق انتخاب داشت. گزینه‌های eMMC با ظرفیت 64 یا 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد و حافظه SSD نیز در دو گنجایش 256 و 512 گیگ قابل انتخاب است.

هم‌چنین یک وب‌کم با وضوح فول اچ‌دی و دو بلندگو نیز در مقابل کاربر برای افزایش حسی فراگیر قرار دارند. وزن این لپ تاپ برابر با 1.85 کیلوگرم و ضخامت آن در حدود 2 سانتی‌متر است. کروم بوک IdeaPad 5i مجموعه‌ای از درگاه‌ها شامل دو پورت USB Type-C، پورت USB Type-A 3.2، جک هدفون و اسلات کارت میکرو اس‌دی را ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*