ام جی 4 Triumph

ام جی 4 Triumph معرفی شد؛ هاچ بک برقی چینی با شتاب صفر تا صد 3.8 ثانیه

ام جی 4 Triumph معرفی شد. این هاچ بک برقی از پیشرانه‌ای با قدرت 442 اسب بخار و شتاب صفر تا صد 3.8 ثانیه‌ای بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این هاچ بک آشنا خواهیم شد.

شرکت چینی ام جی از نسخه جدید MG4 با نام Triumph Edition پرده برداشت. این هاچ بک برقی جدید از نظر عملکرد در سطح پورشه 911 کاررا اس و تسلا مدل 3 چهار چرخ محرک قرار دارد و قرار است با قیمتی در سطح یک فولکس واگن گلف در بازار به فروش برسد.

مشخصات ام جی 4 Triumph 

ام جی 4 Triumph

نسخه خاص ام جی 4 هاچ بک به دو پیشرانه مجهز شده که می‌توانند قدرتی برابر با 449 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن‌متر را به تولید برسانند. این در حالی است که مرسدس بنز اس کلاس A45 که قیمت آن به 100 هزار دلار می‌رسد نسبت به ام جی 4 Triumph دارای 30 اسب بخار قدرت و 100 نیوتن‌متر گشتاور کمتری است.

ام جی 4 Triumph

ام جی 4 Triumph به واسطه پیشرانه دو موتوره قدرتمند خود قادر است ظرف مدت 3.8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این خودرو همانند رقبای خود یعنی مرسدس بنز اس کلاس A45 و آئودی RS3 به سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده است. البته ام جی 4 Triumph در بخش شتاب‌گیری حدود نیم ثانیه از تسلا مدل 3 پرفورمنس کندتر بوده، اما نسبت به تسلا مدل Y پرفورمنس لانگ رنج سریع‌تر است.

هاچ بک برقی

این خودرو به باتری‌های 61.7 کیلووات ساعتی مجهز شده که طبق چرخه رانندگی چین CLTC می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 460 کیلومتر را بپیماید. گفتنی است نسخه تک موتوره ام جی 4 نیز ظرف مدت 7.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ نیز برد حدود 520 کیلومتر را ارائه خواهد داد. این نسخه می‌تواند قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

هاچ بک برقی

طبق اعلام MG اروپا، هاچ بک ام جی 4 Triumph طبق چرخه رانندگی اروپا WLTP قادر است با یک بار شارژ مسافتی برابر با 450 کیلومتر را طی کند. این خودرو علاوه بر سیستم چهار چرخ محرک از صندلی‌های مجهز به آلکانتارا و چرم، لاستیک‌های پهن بریجستون، رینگ‌های بزرگ 18 اینچی، کالیپرهای ترمز نارنجی و سیستم هدایت گشتاور بهره می‌برد.

ام جی 4 Triumph

هنوز مشخص نیست ام جی 4 دو موتوره در بازار چین و انگلیس با چه قیمتی عرضه خواهد شد، اما مجله انگلیسی CAR اعلام کرد ام جی هاچ بک جدید خود را با قیمت 35 هزار پوند به فروش خواهند رساند. البته قیمت مدل تک موتوره آن در حال حاضر 31.5 هزار پوند است. همچنین مشتریان برای خرید فولکس واگن گلف GTI باید قیمت حدود 36 هزار پوند را بپردازند که نشان می‌دهد ام جی 4 دو موتوره می‌تواند به رقیب سرسختی برای این خودرو آلمانی تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*