یخچال مودآپ ال جی

یخچال مودآپ ال جی به هر رنگی که دوست داشته باشید تغییر می‌کند

در ادامه دستگاه‌های جذابی که در نمایشگاه IFA 2022 معرفی می‌شوند، یخچال مودآپ ال جی وارد صحنه شد. یخچال MoodUp می‌تواند به هر رنگی که بخواهید، تغییر کند.

در نمایشگاه IFA معمولا لوازم و دستگاه‌های عجیبی معرفی می‌شوند. ال جی نیز که به نوآوری‌های متفاوت در محصولات خود معروف است. ترکیب این دو باعث شده که ال جی از یخچال مودآپ رونمایی کند. این یخچال به چراغ‌های LED مجهز شده که به کاربر اجازه می‌دهد رنگ یخچال را هر وقت که دلش خواست، تغییر دهد. این در حالی است که در آشپزخانه‌ها یخچال‌های سفید یا نوک‌مدادی برس خورده دیده می‌شود.

رویکرد متفاوت ال جی در یخچال مودآپ

یخچال مودآپ ال جی

شما می‌توانید با استفاده از برنامه ThinkQ یا ضربه زدن روی یخچال از میان ۲۲ رنگ برای پنل بالایی یا ۱۹ رنگ برای پنل پایینی یکی را انتخاب کنید. همچنین این امکان وجود دارد که این کار را به خود یخچال بسپارید. در این حالت یخچال مودآپ ال جی از میان تم‌های مختلفی همچون فصل، مکان، مود و پاپ یکی را انتخاب می‌کند.

به گفته ال جی این تم‌ها قرار است رنگ‌های طبیعت را نشان دهند یا از طریق نشان دادن رنگ‌های نرم و آرام حس سلامتی و خوب بودن را منتقل کنند.

همچنین پنل‌های یخچال در صورتی که در برای مدت زیادی باز بماند، چشمک خواهند زد و اگر هم نزدیک آن شوید، پیام خوش‌ آمدید روی صفحه ظاهر می‌شود. در فریزر نیز روشنایی بیشتر در شب خواهد داشت تا به افرادی که عادت دارند در طول شب اسنک بخورند، کمک کند. اگر هم پنل‌های LED را خاموش کنید، رنگ یخچال ترکیبی از خاکستری و سفید خواهد شد تا به یخچال‌های معمولی شباهت پیدا کند.

علاوه بر اینها، یخچال مود‌آپ ال جی با یک اسپیکر بلوتوثی داخلی نیز همراه شده است که می‌تواند به موبایل، تبلت یا رایانه شما وصل شود. شما همچنین می‌توانید از فهرست موسیقی‌های ال‌ جی آهنگی که متناسب با رنگ پنل یخچال است را انتخاب کنید. جالب اینجاست که رنگ پنلهای یخچال متناسب با موسیقی تغییر می‌کنند. هدف ال جی از این کار ایجاد حس سرزندگی و تبدیل آشپزخانه به محیطی شاد بوده است.

یخچال مودآپ ال جی

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با خود یخچال منتشر نشده است؛ اما این‌طور به نظر می‌رسد که ال جی می‌خواهد این دستگاه را در مدلی با چهار در و مدلی دیگر با تنها یک در و دو کشوی فریز در پایین عرضه کند. در تصویر اصلی این مطلب می‌توانید هر دو یخچال را کنار هم مشاهده کنید.

این یخچال همچنین در زمینه تشخیص صدا عملکرد بهتری نسبت به دیگر یخچال‌های ال جی دارد و از وای‌فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. در تصاویر منتشر شده فناوری دوربین/نمایشگر InstaView هم دیده می‌شود؛ اما خود ال‌ جی در این رابطه اظهار نظر نکرده است. همچنین در رابطه با قیمت یخچال مودآپ ال جی نیز اطلاعاتی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*