سس سالاد

دلیل افزایش قیمت سس سالاد تند رژیمی در کشور

امروزه سس‌هایی که برای طعم دار کردن سالاد از آنها استفاده می‌شود در گستره وسیعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. می‌توان این سس‌ها را در طعم‌های مختلف و برای ذائقه‌های متفاوت تهیه و مصرف نمود.

از یکی از محبوب‌ترین سس‌های سالاد می‌توان به سس سالاد فصل اشاره کرد. سالاد فصل جزو محبوب‌ترین سالادهای پرمصرف است که مطمئنا آن را در منوی رستوران‌ها مشاهده کرده‌اید. این سالاد خوشمزه و محبوب سس مخصوص خود را دارد که فواید بسیار زیادی برای مصرف کننده دارد.

این سس با سس مایونز، تخم مرغ پخته شده، خیار شور ریز رنده شده، پیازچه خرد شده، مغز کرفس رنده شده، سس فلفل، سرکه، نمک و روغن زیتون تولید می‌شود و جز لذیذترین و خاص‌ترین سس‌های ممکن می‌باشد. طریقه تولید این سس به این صورت است که تخم مرغ پخته را را رنده و سپس با نسبتی خاص با مواد غذایی دیگر مخلوط می‌کنند و به صورت صنعتی یک ساعت به صورت کامل هم می‌زنند تا به صورت کامل به یک ماده غذایی تبدیل شوند و سپس ان را بسته بندی کرده و به مشتریان عرضه می‌کنند.

سس سالاد

از جمله محبوب‌ترین مواد غذایی که از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است سس های سالاد می‌باشد که از محبوبیت بسیار بالایی هم برخوردار هستند. قیمت سس سالاد بسته به موادی که در آن به کار می‌رود متفاوت است ‌و افراد می‌توانند آن را تهیه کنند.

استفاده از سس های سالاد می‌تواند فواید بسیار زیادی را برای بدن شما داشته باشد. استفاده مداوم از سس تاثیرات بسیار خوبی بر روی مو دارد و به خوبی هر چه بیشتر می‌تواند باعث شود که بعضی بیماری‌های مو مانند بی طراوتی و همچنین وز مو خوب شود و اگر به دنبال تقویت موهای خود هستید حتما از سس سالاد در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

سس سالاد تند

یکی از نمونه‌های بسیار مغذی و خوشمزه سس سالاد طبیعی سس ارده می‌باشد که برای تهیه‌ی آن شما احتیاج دارید به ارده، سرکه سیب، آب لیمو ترش تازه، پودر سیر، نمک و فلفل و آب که بدین صورت است که شما باید همه‌ی مواد را بجز آب با یک دیگر ترکیب نمائید و هنگامی که مواد به خوبی با یکدیگر میکس شدند آب را کم کم به آن اضافه کنید تا به غلظت برسند.

به این صورت شما یک سس بسیار خوشمزه و لذیذ را دارید و می‌توانید آن را با انواع سالاد میل کنید. از دیگر نمونه‌های سس‌های سالم و طبیعی می‌توان به سس بادام هندی اشاره کرد که از بادام هندی، سیر تازه، آب، لیمو ترش تازه، نمک و فلفل، پودر خردل، پودر پیاز در آن استفاده شده است.

سس سالاد

لازم است بدانید برای این سس سالاد تند شما احتیاج دارید که بادام هندی را خیس کنید و پس از آن که خیس خورد آن را با لیمو ترش و ادویه‌ها و سیر و پودر پیاز و خردل مخلوط کنید تا مایع یک دستی به وجود بیاید.

این سس به سس سالاد سزار معروف است و می‌توانید آن را در ظرفی بریزید و برای انواع سالادها و سبزیجات به کار ببرید. از معروف‌ترین و دیگر نمونه‌های سس های سالاد مایونز است. برای تهیه سس مایونز طبیعی و خانگی شما احتیاج دارید به مقداری آب نخود پخته شده، سرکه سفید، روغن آووکادو، نمک، آب لیمو ترش، روغن زیتون و پودر خردل.

سس سالاد رژیمی

امروزه در بازار انواع و اقسام سس های سالاد رژیمی موجود می‌باشد که افراد متقاضی آنها که معمولا ورزشکاران می‌باشند برای مصارف خود از این محصولات استفاده می‌کنند.

انواع سس های سالاد رژیمی نظیر سس سالسا، سس سرکه وینگرت، سس گشنیز، سس سالاد تایلندی، سس سفید رژیمی، سس رنچ، سس سرکه و روغن زیتون، سس رژیمی فرانسوی، سس کرفس و سیر و سس سالاد تند در بازار موجود می‌باشند و یا هر کس می‌تواند با استفاده از مواد اولیه و مواد مورد نیاز آن را به صورت خانگی تهیه کند.

اکثر بانوان خوش سلیقه طرز تهیه و دستور ساخت این سس‌ها را آموخته‌اند و با یادگیری طرز تهیه این سس‌ها آنها را برای سفرهای غذای خود و خانواده مهیا می‌کنند تا فضای دلنشینی را برای خانواده به وجود بیاورند.

سس سالاد

یکی از این مدل سس‌ها که طرفداران بسیار زیادی دارد سس سالاد رژیمی تند است که طرز تهیه آن نیز بسیار آسان می‌باشد. ابتدا مواد اولیه آن را آماده کنید که نصف قاشق چای‌خوری سس تاباسکو، یک چهارم قاشق چای‌خوری پودر فلفل و نمک، نصف قاشق چای خوری شکر حل شده در آب گرم، یک چهارم فنجان پوره گوجه فرنگی، یک سوم فنجان آبلیمو و نصف قاشق چای‌خوری پودر خردل را آماده کنید و سپس همه این مواد را درون یک ظرف شیشه‌ای در بسته بریزید و به خوبی تکان دهید تا به خوبی همه مواد با هم ترکیب شوند که برای این کار می‌توانید از هم‌زن نیز استفاده نمایید.

بعد از آن که تمامی این مواد با هم به خوبی مخلوط شدند سس سالاد آماده می‌باشد و برای نگه‌داری آن را در همان ظرف در بسته درون یخچال قرار دهید که البته گفتنی است تاریخ انقضای این سس زیاد نیست و در حد دو الی 3 روز می‌توان این سس را استفاده نمود و نگهداری بیش از سه روز آن هرگز توصیه نمی‌شود.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*