امیزفیت جی تی آر 4

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4 با جی پی اس دوال باند و صفحه نمایش AMOLED معرفی شد

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4 با تمرکز بر ردیابی سلامت و ارائه مجموعه‌ای از حالت‌های ورزشی، تناسب اندام و سنسور نوری جدید رونمایی شد.

شرکت امیزفیت در خلال نمایشگاه IFA 2022 از ساعت هوشمند جدید خود به نام GTR 4 با سنسور نوری جدید BioTracker 4.0 PPG و جی‌پی‌اس پیشرفته با قابلیت دسترسی به پنج سیستم ماهواره‌ای رونمایی کرد. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4 دارای 10 حالت ورزشی، ویژگی‌های پیشرفته تناسب اندام و عملکردهای جانبی با استفاده از برنامه Zepp است. این گجت به چهار حالت Track-Run پیشرفته، حالت جدید Golf Swing برای علاقه‌مندان به گلف و امکان سازگاری با Adidas Running مجهز است.

امیزفیت GTR 4

امیزفیت هم‌چنین قصد دارد با انتشار یک به‌روزرسانی، امکان پشتیبانی محصولات خود از نرم‌افزار ردیابی دوچرخه‌سواری و دوندگی Strava را برقرار کند. هم‌چنین به‌زودی، قابلیت وارد کردن پارامترهای مسیر از برنامه Zepp به ساعت هوشمند GTR 4 و پیمایش مسیر به صورت لحظه‌ای نیز فراهم خواهد شد.

امیزفیت GTR 4، یک ساعت هوشمند مبتنی بر ردیابی سلامت است و به سنسور Bio Tracker 4.0 PPG اختصاصی Amazefit مجهز شده که می‌تواند بسیار دقیق‌تر از نسخه‌های قبلی خود عمل کند. این گجت دارای یک نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED است و باتری آن با استفاده روزمره، تا حداکثر 14 روز دوام می‌آورد. ساعت جدید امیزفیت هم‌چنین از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های خاکستری، مشکی و قهوه‌ای عرضه خواهد شد.

ساعت امیزفیت gtr 4

ساعت هوشمند GTR 4 در اروپا با قیمت 199.99 قابل خریداری خواهد بود. با اینکه هنوز هیچ جزئیاتی از عرضه جهانی این محصول وجود ندارد، اما پیش‌فروش آن در منطقه یورو از 2 سپتامبر آغاز می‌شود و در بخش‌های دیگر نیز از 12 سپتامبر، فرآیند سفارش‌گیری فعال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*