ساندبار Beosound Theatre بنگ اند اولافسن

ساندبار Beosound Theatre بنگ اند اولافسن؛ یک اثر هنری در خانه شما

ساندبار Beosound Theatre بنگ اند اولافسن با طراحی ماژولار چوبی، در کنار کیفیت صوتی بی‌نظیر، یک اثر هنری کلاسیک و زیبا را به خانه شما میاورد.

کمپانی بنگ اند اولافسن از محصولات جدید خودش در رویداد ایفا ۲۰۲۲ رونمایی کرد. یکی از آن‌ها ساندبار Beosound Theatre بنگ اند اولافسن است که برای همراهی با تلویزیون‌ها طراحی شده یک سیستم چند کاناله را ارائه می‌کند. اما این محصول فراتر از یک ساندبار ساده است. ما در نمایشگاه برلین چند دقیقه‌ای را با این محصول وقت گذراندیم تا توانستیم به این نتیجه برسیم.

تجربه استفاده ما از ساندبار Beosound Theatre بنگ اند اولافسن

بنگ اند اولافسن میراث صوتی بسیار خوبی از گذشته دارد و اکنون ساندبار بیوساند تئاتر را هم باید به آن‌ها اضافه کنیم. حضور ۱۲ درایور اسپیکر داخل این ساندبار به شما اجازه می‌دهد بالاترین وسعت و کیفیت صدا را از یک قطعه دریافت کنید،‌ در حالی که باس آن هم به اندازه کافی خوب است تا جای خالی یک ساب ووفر جداگانه حس نشود. به جز ۱۲ درایور اسپیکر، این ساندبار شامل یک یونیک سنترال، دو ووفر و خروجی‌های مختلفی برای ارائه صدایی دالبی اتموس است.

ساندبار Beosound Theatre بنگ اند اولافسن

طراحی ماژولار این دستگاه بسیار هوشمندانه انتخاب شده است تا بتوانید آن را متناسب با اندازه تلویزیون روی میز یا روی زمین تنظیم کنید. البته که بی‌شک چنین محصول شگفت‌انگیزی، قیمت کمی نخواهد داشت.

اما یکی از جالب‌ترین نکات در مورد این ساندبار، طراحی عجیب آن است. شما می‌توانید نسخه‌ای از آن که به یک روکش پارچه‌ای مجهز شده را انتخاب کنید. اما نسخه چوبی آن شما را به زمان‌های قدیم می‌برد، در حالی که همچنان یک قطعه مدرن و زیبا است. سه روش اتصال برای این ساندبار وجود دارد (دیوار، میز یا مستقل با پایه) که هر کدام از این حالت‌ها می‌توانند با تلویزیون‌های تمام برندها به خوبی سازگار شوند. در واقع شما می‌توانید روی تلویزیون‌های ۵۵، ۶۵ یا ۷۰ اینچی خود به بهترین شکل از ساندبار ماژولار Beosound Theatre بنگ اند اولافسن استفاده کنید.

ساندبار Beosound Theatre بنگ اند اولافسن

کیفیت صدایی که از این ساندبار به گوش می‌رسد هم مثل طراحی آن دلنواز است. ما البته در نمایشگاه IFA 2022 فرصت کردیم فقط چند موزیک با چند صحنه فیلم را همراه آن تماشا کنیم که تجربه فوق‌العاده‌ای بود. وسعت صدای خوبی داشت، سطح باس عالی بود و کانال مرکزی بودن باعث می‌شود صدای دیالوگ‌ها کاملاً شفاف و دقیق به گوش شما برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*