آپدیت MIUI 13 شیائومی برای ردمی نوت 9

آپدیت MIUI 13 شیائومی برای این 3 گوشی ردمی منتشر شد

آپدیت MIUI 13 شیائومی مبتنی بر اندروید 12 برای 3 مدل ردمی نوت 9 عرضه شد. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر از بروزرسانی جدید Redmi Note 9 باشید.

جدیدترین نسخه رابط کاربری شیائومی با نام MIUI 13 اوایل سال 2022 رسماً منتشر شد اما فرایند انتشار آن همچنان ادامه دارد و هنوز بعضی از دستگاه‌ها آپدیت مربوطه را دریافت نکرده‌اند. حالا مطلع شده‌ایم که آپدیت MIUI 13 شیائومی به زودی برای 3 گوشی ردمی با نام‌های ردمی نوت 9S، ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس در دسترس قرار می‌گیرد.

آپدیت MIUI 13 شیائومی برای ردمی نوت 9

آپدیت MIUI 13 برای گوشی‌های مذکور به تازگی تکمیل شده و نسخه‌های گلوبال و پایدار آن برای گوشی‌های مذکور در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این رابط کاربری از 2 سپتامبر (11 شهریور) تا 15 سپتامبر (24 شهریور) راهی این 3 گوشی ردمی شود. هر سه گوشی نقشی اساسی در مجموعه گوشی‌های شیائومی دارند و میلیون‌ها نسخه از آن‌ها به فروش رسیده است. این گوشی‌ها ابتدا با پشتیبانی از MIUI 11 بر پایه اندروید 10 روانه بازار شدند و حالا از MIU 13 مبتنی بر اندروید 12 برخوردار می‌شوند.

آپدیت MIUI 13 شیائومی برای ردمی نوت 9

به گفته Xiaomiui، سه مدل ردمی نوت 9 با همین رابط کاربری MIUI 13 و سیستم عامل اندروید 12 به پایان راه خود می‌رسند و قرار نیست MIUI 14 و سیستم عامل تازه منتشر شده اندروید 13 برای آن‌ها عرضه شود. دارندگان این موبایل‌های ردمی باید به این نکته توجه داشته باشند که موبایلشان هرچند هنوز به کارشان می‌آید اما در آینده نزدیک دیگر تحت پشتیبانی تمام و کمال شیائومی نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نمیشه آپدیتMIUI13 رو برا گوشی نوت ۹ بدین 😐
    مگه ما دل نداریم🙁

  2. سلام دیشب برای گوشی نوت 9اس اومد ولی هنوز برای پرو رو دریافت نکردم ولی همیشه اول اس اومده بعد دوهفته پرو آبدیت شده

  3. بالاخره ما نفهمیدیم این اندروید ۱۲ کی میخواد برای سری ردمی نوت ۱۱ منتشر بشه اندروید ۱۳ داره میرسه هنوز ۱۲ رو دریافت نکردیم

  4. سلام واقعا دمتون گرم که این خبر خوب رو رسوندید گجت نیوز عالی ترین سایت