ویلچر برقی

مقایسه قیمت ویلچر برقی آلمانی و یاماها

افراد سالمند که دچار ضعف جسمانی هستند با استفاده از ویلچر برقی می‌توانند بدون کمک شخص دیگر به هر جایی که بخواهند منتقل شوند. این محصول دارای مدل‌های مختلفی در بازار است که این تنوع هر نیازی را پاسخگوست.

همان‌طور که اکثر افراد می‌دانند ویلچر های برقی نسبت به تکنولوژی به کار رفته در آن و همچنین کارایی آن از قیمت‌های مختلفی برخوردار است. بعضی از قسمت‌های ویلچر اعم از صندلی و دسته‌ی آن قابلیت حرکت به بالا و پایین و خم و راست شدن را دارد. این وسیله به دلیل قابلیت تنظیم شدنی که دارد، تا حد زیادی به فرد معلول کمک کرده و توانایی او را افزایش می‌دهد تا نیاز کمتری به کمک افراد داشته باشند و از اعتماد به نفس و استقلال بیشتری بهره ببرند.

استفاده از این ویلچر برقی به افراد معلولی که نیاز به حرکت در مسیرهای مختلف دارند تا حد زیادی کمک کننده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعت شاهد ویلچر برقی های ارزان قیمت برای افراد معلول جامعه هستیم.

این وسیله دارای یک موتور الکتریکی است که با یک باتری کار می‌کند و برق مورد نیاز خود را تامین کرده و به حرکت در می‌آید.

اکثر اوقات وسایلی که ساده نیستند و از تکنولوژی‌های متفاوت در آن‌ها استفاده شده از طرفداران زیادی برخوردار است و قیمت ویلچر برقی در برابر نوع ساده آن وسیله نسبتا بالاتر است، مانند ویلچر ساده و برقی.

ویلچرهای برقی برای حرکت به نیروی کمتر نسبت به ویلچر دستی نیاز دارند، چرا که ویلچرهای دستی با کمک دست و فشاری که به چرخ‌ها برای حرکت وارد می‌شود باعث خستگی و نیاز فرد معلول به کمک افراد دیگر می‌شوند؛ ولی ویلچرهای برقی با فشردن چند دکمه به حرکت در می‌آیند و باقی کار به عهده موتور این وسیله است که کار را برای افراد آسان می‌کند. همچنین این وسیله کاربردی دارای سرعت‌های متفاوت است که با کمک پنل کنترل و اهرم سرعت به راحتی می‌توانید سرعت مورد نیاز خود را تامین کنید.

ویلچر برقی آلمانی

یکی از بهترین مدل های ویلچر برقی مدل‌های آلمانی بوده که هر دو نمونه برقی و دستی آن در دنیا از نظر ساختار و عملکرد محبوبیت زیادی را دارد. یکی از علت‌های محبوبیت این ویلچر طرح و زیبایی آن است که سایر کشورها نیز اقدام به الگوبرداری آن کرده‌اند و نمونه‌های خارجی مشابه آن با برندهای چینی تولید شده است. اگر هزینه کردن برایتان اهمیتی ندارد و بیشتر به دنبال راحتی و طراحی مناسب هستید ویلچر برقی آلمانی گزینه بسیار مناسبی است.

یکی از برندهای مناسب که در ایران به تازگی جایگاه خوبی را پیدا کرده ویلچر برقی تایوانی است که نمونه‌های بسیار زیادی دارد. این ویلچر به دلیل داشتن طراحی خاص و موتور مناسب همانند مشابه آلمانی رضایت خوبی را در بین افراد استفاده کننده توانسته است کسب کند. از ویژگی‌های مهم ویلچر برقی تایوانی علاوه بر طراحی و زیبایی آن می‌توان به طول عمر بالای قطعات و لوازم این محصول نام برد.

ویلچر برقی

استفاده از ویلچر برقی فقط برای محیط‌های صاف مناسب بود. امروزه پیشرفت‌های زیادی در صنعت ویلچر صورت گرفته و تولید نمونه پله‌رو به بسیاری از مشکلاتی که افراد ناتوان داشتند می‌تواند کمک زیادی کند و خوشبختانه نمونه ایرانی آن نیز در بازار موجود است. ویلچر برقی پله‌رو دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام سبک‌های متفاوتی را دارند. همچنین مدل‌های دستی و برقی آن نیز در بازار موجود است. در نمونه دستی آن بدون داشتن نیروی محرک باید از سایر افراد کمک گرفت این کار تا حد زیادی خسته کننده بوده و زحمت زیادی را در هنگام جابه‌جایی باید متحمل شد. در نمونه ویلچر برقی آلمانی اگر به گونه‌ای باشد که بتواند بدون کمک گرفتن از شخص دیگری مسیر پله را طی کند. بسیار مناسب است و این مدل ویلچر به دلیل استفاده آسان از طرفداران زیادی را دارد.

ویلچر برقی پله رو در ایران نیز مانند سایر کشورها از اهمیت و محبوبیت خاصی برخوردار است و خوشبختانه نمونه‌های ایرانی آن طبق استانداردهای جهانی تولید شده و تمامی قطعات آن نیز در کشور داخل می‌شود. باید توجه داشت که ویلچر برقی پله رو باید از نظر تحمل وزن، قابل حمل و نقل بودن، قابلیت بالا رفتن از پله های باریک و… از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

قیمت ویلچر برقی یاماها

تنوع بسیار بالای ویلچرهای برقی موجب شده نسبت به ویلچر دستی متقاضیان بیشتری داشته باشد. برند یاماها انواع ویلچر برقی را با قیمت‌های مختلف تولید می‌کند.

ویلچر برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، پله رو، ایستا، برانکاردی، بالابر، تاشو، ریموت دار، مبله، هوشمند لگن دار مسافرتی و غیره از انواع این محصول می‌باشند.

ویلچر پله‌رو به افراد ناتوان کمک می‌کند که بدون نیاز کسی بتوانند پله‌ها را طی کنند. این مدل در کشورهایی مثل ایران که مسیر ویژه ویلچر در بسیاری از مکان‌های عمومی وجود ندارد کاربرد فراوان دارد. در مدل ایستا شخص به صورت ایستاده درون محصول قرار می‌گیرد که موجب می‌شود از زخم بستر جلوگیری شود و فرد کاهش وزن نیز داشته باشد.

ویلچر برقی

ارزان‌ترین برند ویلچر برقی در ایران یاماها می‌باشد که اصل ژاپن است. خوبی محصول در آن است که باتری آن اصل می‌باشد. تنوع محصولات یاماها زیاد است اما فقط دو مدل آن در ایران وارد شده است.

برای کسانی که امکان خرید نو ویلچر را ندارند می‌توانند نمونه‌های دست دوم آن را تهیه کنند. قیمت ویلچر برقی یاماها دست دوم البته سالم بودن و تمیزی محصول در کارایی آن تاثیرگذار است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*