چگونه در آیفون کپی پیست کنیم؟

در این مطلب علاوه بر مرور روش‌های موجود برای کپی پیست متون و تصاویر در آیفون، با یک ترفند ویژه برای انجام این کار آشنا می‌شویم.

چه بخواهید اطلاعات مهمی را ذخیره کنید یا از تایپ چندین‌باره متنی تکراری اجتناب کنید، عمل کپی و پیست در آیفون، ابزاری مفید برای کاربری روزانه است. این کار با وجود آنکه در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد، اما نحوه انجام آن ممکن است به‌طور آنی مشخص نباشد. بسته به اینکه چه چیزی را می‌خواهید کپی و سپس جای‌‌گذاری کنید، می‌توان آن‌را به چند طریق مختلف انجام داد. برای مثال، اگر محتوا به‌صورت کلمات باشند، این فرآیند در آیفون، با کپی پیست تصاویر متفاوت است.

اگر از قبل می‌دانید چگونه باید کپی پیست را انجام دهید، در واقع یک روش مخفی و سریع‌تر نیز برای تکمیل این کار وجود دارد که ممکن است از آن بی‌اطلاع باشید. این ترفند در آیفون، پس از آنکه توسط یک کاربر کشف شد، به سرعت در تیک‌تاک محبوب شد. در ادامه به آموزش انجام این روش و هم‌چنین مسیرهای متداول برای کپی پیست در آیفون می‌پردازیم.

نحوه انجام کپی و جای‌گذاری متن

گوشی هوشمند

کپی کردن متن و سپس چسباندن آن در یک فیلد متنی دیگر، بسیار آسان است. اما جایی که از آن، متن را کپی می‌کنید، در نحوه انجام این کار نیز تعیین‌کننده است. در ادامه با نحوه کپی و پیست متون موجود در صفحات وب، آشنا می‌شویم.

  1. روی متنی که می‌خواهید کپی کنید، ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید.
  2. احتمالا یک هایلایت آبی در برخی از بخش‌های متن نمایش داده می‌شود. هم‌چنین نوارهایی آبی در انتهای هایلایت نیز وجود دارند. می‌توانید روی آنها ضربه بزنید و بکشید تا تعداد کلماتی که می‌خواهید کپی کنید را کم یا زیاد کنید.
  3. سپس یک جعبه سیاه با چند گزینه ظاهر می‌شود. پس از برجسته کردن متن مورد نظر، روی گزینه کپی ضربه بزنید تا متن در کلیپ‌بورد آیفون شما جای‌گذاری شود.
  4. اکنون، به قسمتی که می‌خواهید متن را در آن قرار دهید، وارد شوید. سپس روی آن ضربه زده و انگشت خود را نگه دارید و وقتی کادر سیاه ظاهر شود، روی گزینه پیست ضربه بزنید.

هم‌چنین ممکن است بخواهید متنی را که شخصی برای شما ارسال کرده را کپی کنید. انجام این کار حتی ساده‌تر از موارد قبل است.

  1. روی متنی که می‌خواهید کپی کنید، ضربه بزنید و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید.
  2. در گزینه‌هایی که زیر متن ظاهر می‌شوند، روی عبارت کپی ضربه بزنید.
  3. اکنون، می‌توانید به قسمت متنی که می‌خواهید آن‌را بچسبانید، وارد شوید، ضربه بزنید و با نگه داشتن انگشت خود، گزینه پیست را انتخاب کنید.

نحوه کپی و پیست تصاویر

تصویر اینستاگرام

هم‌چنین راه‌های مختلفی برای کپی و پیست تصاویر در آیفون وجود دارند. این روش‌ها برای ضمیمه تصاویر در برنامه یادداشت یا سایر نرم‌افزارهای نوت‌برداری مفید، بهتر عمل می‌کنند. نحوه کپی‌برداری تصویر تا حد زیادی به منبع آن بستگی دارد، زیرا برخی از برنامه‌ها به شما اجازه کپی مستقیم تصاویر را نمی‌دهند. با این حال، اگر تصویر مورد نظر را در حین مرور در اینترنت پیدا کرده باشید، به احتمال زیاد می‌توانید آن را طبق مراحل زیر، کپی و پیست کنید.

  1. روی تصویری که می‌خواهید کپی کنید، ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید تا یک کادر سیاه و سفید ظاهر شود.
  2. روی عبارت کپی در کادر ضربه بزنید.
  3. اکنون، می‌توانید تصویر را در نواحی مخصوص، مانند برنامه یا متون خود قرار دهید. برای انجام این کار، روی قسمت متن ضربه بزنید و نگه دارید، سپس در کار سیاه ظاهر شده، عبارت پیست را لمس کنید.

توجه داشته باشید که برخی از وب‌سایت‌ها، اجازه کپی تصاویر را نخواهند داد. بنابراین، با روش زدن ضربه و نگه داشتن انگشت، اتفاقی نخواهد افتاد.

ترفند کپی و پیست در آیفون

آیفون

در نهایت، راه دیگری برای کپی و پیست سریع و آسان عکس‌ها، به‌طور مستقیم از طریق برنامه Photos آیفون وجود دارد. این ترفند ساده در تیک‌تاک به شهرت فراوانی رسید، زیرا بسیاری از روش مذکور آگاه نبودند. در ادامه، با نحوه انجام این راهکار جالب آشنا می‌شنویم.

  1. در برنامه Photos، تصویری که می‌خواهید کپی کنید را پیدا کنید، سپس به سرعت سه انگشت خود را بر روی عکس به سمت داخل بکشید. اکنون در بالا، یک اعلان کپی شده ظاهر می‌شود.
  2. به برنامه‌ مورد نظر نوت‌برداری خود وارد شوید و سه انگشت خود را به بیرون بکشید تا تصویر پیست شود. هم‌چنین از طریق ضربه زدن و نگه داشتن انگشت خود نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.
  3. اکنون، تصویر در فیلد متن قرار می‌گیرد.

برای انجام این ترفند، ابتدا از به‌روز بودن سیستم‌عامل آی او اس خود اطمینان حاصل کنید. زیرا روش فوق، احتمالا برای نسخه‌های قدیمی کار نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*