سریال حلقه های قدرت

سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، تمام رکوردهای شبکه آمازون را جابجا کرد

شرکت آمازون به تازگی اعلام کرده که سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت توانسته به پربیننده‌ترین سریال شبکه پرایم ویدیو تبدیل شود.

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو قسمت اول از سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت در طول 24 ساعت، 25 میلیون بیننده در سرتاسر جهان را جذب کرده که آن را به بزرگترین افتتاحیه‌ی یک سریال در تاریخ شبکه‌ی آمازون «پرایم ویدیو» تبدیل می‌کند. جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون در این باره گفت: «به نوعی قابل پیش‌بینی بود که اثری بر اساس داستان‌های تالکین – که در میان محبوب‌ترین داستان‌های تاریخ و احتمالا منشا واقعی ژانر فانتزی قرار دارد – ما را به این لحظه‌ی غرورآفرین رسانده است.»

سریال حلقه های قدرت

رقابت این دو سریال فانتزی در چند سال آینده، دیدنی خواهد بود

این سریال با بودجه‌ی سرسام آور 465 میلیون دلاری، تنها برای فصل اول تولید شده و رقابت سنگینی هم با سریال رقیب، یعنی خاندان اژدها، محصول شبکه HBO دارد. سریال خاندان اژدها اخیرا با 9.986 میلیون بیننده در پلتفرم‌های «اچ بی او» و «اچ بی او مکس» به بالاترین رتبه‌بندی در تاریخ اچ بی او دست یافته بود.

به گزارش رسانه ورایتی، آمازون رویکردی غیرمعمول را در پیش گرفت تا بررسی فیلم حلقه های قدرت را به مدت 72 ساعت به تاخیر بیندازد و از ترول‌ها و تمسخر مخاطبان جلوگیری کند. با این حال سریال جدید در سایت‌هایی مانند Rotten Tomatoes مورد بررسی قرار گرفته است؛ جایی که رضایت 37 درصدی را از سوی کاربران دریافت کرده، اما امتیاز 84 درصدی از سوی منتقدان به آن عطا شده است. این سریال به دلیل تصمیم خود برای انتخاب بازیگران رنگین پوست در نقش نژادهای الف، کوتوله و سایر شخصیت‌ها با تمسخر شدید از سوی کاربران شبکه اجتماعی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: ۷ اصطلاح در سریال ارباب حلقه ها که باید با آنها آشنا شوید

این استودیو قصد دارد تمام نقدهای کاربران را ارزیابی کند تا مشخص شود که افراد حقیقی آنها را ثبت کرده‌اند یا توسط یک ربات یا ترول ثبت شده است. آمازون برای اولین بار این رویکرد را در زمان معرفی سریال بیسبالی «A League of Their Own» در 12 آگوست در پیش گرفت. به نظر می‌رسد که این استراتژی کارساز بوده و سریال فوق در پرایم ویدیو، امتیاز 4.3 از 5 ستاره را در مقایسه با 94 درصد امتیاز منتقدان Rotten Tomatoes کسب کرده است. البته این امتیاز با 85 درصد رضایت مخاطبان در روتن تومیتوز نیز همخوانی دارد.

به نظر شما سریال حلقه های قدرت می‌تواند سریال خاندان اژدها را شکست داده و به بزرگترین سریال فانتزی تلویزیون تبدیل شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا استارت حلقه های قدرت محشر و بینظیر بود
    حتما بهترین تاریخ خواهد شد