تماشا کنید : آزمایش میزان مقاومت آیپد پرو در مقابل نفوذ آب

آیپد پرو ، یکی دیگر از محصولات سنت شکن اپل پس از مرگ استیو جابز است.این تبلت غول پیکر به صفحه نمایشی ۱۲.۹ اینچی مجهز شده و این ابعاد نه تنها آیپد پرو را به بزرگترین تبلت ساخته شده توسط اپل مبدل ساخته ، بلکه این محصول را در کنار بزرگترین تبلت های حال حاظر بازار قرار می دهد.چند روزی از عرضه این محصول به بازار می گذرد و طبق معمول شاهد انتشار ویدیوهایی از انواع و اقسام آزمایش ها بر روی آن هستیم.پس از انتشار تست سقوط  ، خم کردن و کالبدشکافی آیپد پرو ، حالا آزمایش میزان مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب انجان شده شده که در ادامه مطلب شما را به دیدن ویدیوی این تست دعوتمی کنیم.مثل همیشه با گجت نیوز همراه باشید.

صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو دقتی برابر با ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسل داشته که تراکم پیکسلی ۲۶۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. اندازه‌ی بزرگ صفحه‌نمایش آی‌پد پرو باعث شده تا بتوان دو برنامه را در اندازه‌ی کامل و به شکل همزمان روی این محصول اجرا کرد. این محصول ۶/۹ میلی‌متر ضخامت و نزدیک به ۷۱۲ گرم وزن دارد.

اپل برای این محصول از تراشه‌ی جدید A9X استفاده کرده که بر اساس گفته‌های این شرکت، ۱.۸ برابر سریع‌تر از تراشه‌ی آی‌پد ایر ۲ است. همچنین قدرت گرافیکی آی‌پد پرو دو برابر آی‌پد ایر ۲ است و به همین دلیل می‌توان بازی‌های باکیفیت‌تری اجرا کند.با توجه به ادعای اپل، باتری آی‌پد پرو می‌تواند تا ۱۰ ساعت به صورت مداوم، ویدیوی ۴K پخش کند. این موضوع در کنار چهار بلندگوی تعبیه شده در این تبلت، باعث شده تا به دستگاهی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم تبدیل شود.

حالا که به صورت خلاصه با مشخصات فنی این دستگاه آشنا شدید ، فکر می کنید که آیپد پرو تا حد در مقابل نفوذ آب مقاومت می کند ؟

برای رسیدن به پاسخ این پرسش بهتر است ویدیوی زیر را تماشا کنید :

منبع : bradsblog

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام جناب عرفان انبار.
    خدایی ایول‌داری.
    میشه یه‌لطفی‌کنید. خیلی شاید نتشون ضعیف باشه برای همین نتونن فیلم رو‌دانلود یا پخش کنن. مثلا تو همین ویدویو آیپد زیر آب اگه میشه بجای طرح سوال خودتون جواب بدید چقدر دوام میاره.
    ممنون