زندگی هوشمندتر

چشم انداز زندگی هوشمندتر، آینده پایدارتر سامسونگ در نمایشگاه IFA 2022 معرفی شد

چشم انداز زندگی هوشمندتر، آینده پایدارتر سامسونگ در نمایشگاه IFA 2022 معرفی شد. در ادامه با چشم اندازهای سامسونگ آشنا خواهیم شد.

سامسونگ طی یک کنفرانس خبری در نمایشگاه ایفا 2022 که در شهر برلین برگزار شد چشم انداز زندگی هوشمندتر، آینده پایدارتر را تشریح کرد و به معرفی قابلیت‌های جدید SmartThings پرداخت. این چشم اندازها و قابلیت‌ها فرصت‌های جدیدی را در حوزه اتصال، شخصی‌سازی و پایداری بیشتر در کلیه محصولات سامسونگ ایجاد خواهد کرد.

سامسونگ در این مراسم جدیدترین پیشرفت‌های خود در حوزه لوازم خانگی، تلویزیون، نمایشگرها، موبایل و فناوری‌های پوشیدنی را نیز معرفی کرد. این محصولات در کنار هم اکوسیستمی را به وجود می‌آورند که می‌تواند علاوه بر حفاظت از محیط زیست و حمایت سلامت و سبک زندگی کاربران، زندگی آنها را نیز جذاب‌تر کند.

معرفی چشم انداز زندگی هوشمندتر، آینده پایدارتر سامسونگ

مرز جدیدی از زندگی متصل با SmartThings

سامسونگ با SmartThings توانسته در تمام محصولات خود یک اکوسیستم جامع را به وجود آورد که کاربران به کمک آن می‌توانند محیط را بر اساس سلیقه خود تغییر دهند و آنها را کنترل کنند. کاربران با برنامه SmartThings قادرند تا از دستگاه‌های سامسونگ یا هر محصول ثالثی به بهترین شکل استفاده کنند. از این رو اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر و برخورداری از یک تجربه لذت‌بخش‌تر برای کاربر ساده خواهد بود.

زندگی هوشمندتر

بنجامین براون، مدیرارشد بازاریابی سامسونگ اروپا در این خصوص عنوان کرد سامسونگ توانسته با جدیدترین نوآوری‌های خود برای تمام کاربران تجربه‌ای بازتر، متصل‌تر و هوشمندتر را به وجود آورد و ماموریت خود را برای ارائه راهکارهای متحول‌کننده و حمایت از سبک زندگی به همراه مراقبت از سیاره زمین به خوبی به انجام برساند.

پایدارتر کردن زندگی کاربران

سامسونگ قابلیت‌های اتصال بر پایه SmartThings را با بهره‌وری انرژی ترکیب کرده و آن را در محصولات لوازم خانگی خود به اجرا درآورده است تا پایدارترین حالت تجربه از لوازم خانگی ارائه شود. از این رو کاربران می‌توانند با SmartThings Energy تصمیم‌های آگاهانه‌ای را اتخاذ کنند تا الگوهای مصرف همواره تحت کنترل باشد و با ارائه داده‌های لحظه‌ای کاربر بتواند میزان مصرف را به آسانی درک کند.

سامسونگ قصد دارد تا سال 2023 تا 100 درصد از لوازم خانگی خود را به وای فای مجهز کند و امکان استفاده از خدمات SmartThings Energy را در آنها به وجود آورد که به شکل پیش فرض امکان کاهش ساده مصرف انرژی را نیز به همراه خواهند داشت. لوازم خانگی سامسونگ به راهکارهای پیشرفته‌ای مجهز شدند تا بتوانند در مصرف انرژی امکان صرفه‌جویی حداقل تا 10 درصد را به وجود آورند.

کاربران به کمک راهکارهای پیشنهادی SmartThings Energy و اجرای آنها با استفاده از قابلیت‌های هوشمندانه‌ای چون AI Energy Mode قادرند اقداماتی را برای کاهش مصرف در خانه و قرار دادن لوازم خانگی در حالت استندبای به انجام برسانند.

زندگی هوشمندتر

ماشین لباسشویی Bespoke AI به کمک قابلیت AI Ecobubble قادر است با تبدیل پودر لباسشویی به حباب سرعت جذب آنها در لباس‌ها را افزایش دهد. چنین اقدامی باعث صرفه‌جویی 70 درصدی در مصرف انرژی خواهد شد و همچنین پاک‌کنندگی و سفیدی لباس‌ها نیز کماکان در بالاترین سطح باقی خواهند ماند.

کاربران در چرخه‌های AI Wash می‌توانند از میزان هدر رفت انرژی جلوگیری کنند که این سیستم با تشخیص بهترین میزان استفاده از آب و مواد شوینده می‌تواند مدت زمان مورد نیاز برای خیساندن، آب‌کشی و چرخاندن لباس‌ها را برآورد کند. موتور دیجیتال اینورتور ماشین‌های لباسشویی‌ سامسونگ به همراه کمپرسورهای اینورتر یخچال‌های این شرکت از فراگیرترین وارانتی سامسونگ به مدت 20 سال برخوردار هستند که از بادوام بودن آنها حکایت دارد.

همچنین سامسونگ با هدف کمک به ایجاد اقتصاد پایدار یک کنترل از راه دور خورشیدی را برای تلویزیون‌های خود طراحی کرده است که انرژی خود را از نور خورشید یا فرکانس‌های رادیویی دستگاه‌هایی چون روترهای وای فای تامین می‌کنند. طبق پیش‌بینی سامسونگ، این شرکت با عرضه چنین کنترل‌هایی قادر خواهد بود در مدت بیش از 7 سال از بیش از 200 میلیون باتری پسماند جلوگیری کند.

سامسونگ در طراحی محصولات جدید خود از جمله گوشی‌های جدید گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 و البته buds2 Pro نیز از پلاستیک‌های رها شده در اقیانوس استفاده کرده است. این شرکت قرار است تا پایان سال 2022 بیش از 50 تن پلاستیک رها شده در اقیانوس را پاکسازی کند.

سامسونگ طرح ایجاد خانه‌های بدون آلایندگی در سراسر اروپا را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا با شرکای مختلف خود نیز همکاری‌هایی را آغاز کرده است. این شرکت کره‌ای به کمک باتری‌های خورشیدی Q CELLS قصد دارد انرژی خورشیدی را جمع‌آوری کند.

حمایت از  سلامت کاربر

سامسونگ همواره روی زندگی سالم در انواع دستگاه‌های متصل خود تعهد داشته و از دستگاه کنترل کیفیت هوا تا آشپزی و حتی نگهداری از حیوان خانگی این شرکت نیز به کمک SmartThings می‌توانند روش‌هایی را برای سلامت کاربر پیشنهاد دهند.

قابلیت SmartThings Home Life روی تمام خدمات فعلی SmartThings نظیر آشپزی، مراقبت از لباس‌ها، مراقبت از حیوانات، کنترل کیفیت هوا و انرژی تمرکز داشته و تمام آنها را از روی موبایل در اختیار کاربر قرار خواهد. دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ به کمک حسگرهای پیشرفته BioActive قادرند جوانب مختلف بدن کاربر را بررسی کرده و درکی کلی از سلامت را در هر حالتی از کار یا ورزش در اختیار آنها قرار دهند.

بازی و سرگرمی شخصی‌سازی شده

کاربران با SmartThings سامسونگ می‌توانند از هر روزشان لذت ببرند. سامسونگ در سیستم قابلیت‌های مختلفی را ارائه کرده است. همچنین کاربران به گزینه‌های مختلفی چون تلویزیون‌های قابل حمل Freestyle، نمایشگرهای بزرگ Neo QLED 8K و نمایشگرهای بزرگ Micro LED دسترسی خواهند داشت.

نمایشگر Frame با صفحه مات به عنوان محصول جدید سامسونگ برای سال 2022 محسوب می‌شود که با کمتر کردن میزان بازتاب نور و کیفیت عالی تصویر بدون در نظر گرفتن هر نوع شرایط نوری می‌تواند تجربه‌ای عالی از تماشای تصویر را به کاربران خود ارائه دهد.

زندگی هوشمندتر

برای گیمرها نیز گزینه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است؛ برای مثال مانیتورهای گیمینگ Odyssey Ark با شعاع 1000R می‌توانند حداکثر فراگیری را برای دید کاربر ارائه دهند. مانیتور جدید Odyssey Neo G8 نیز برای گیمرهای حرفه‌ای در نظر گرفته شده و مانیتور اسمارت سامسونگ نیز برای افرادی که به دنبال بازی، کار یا سرگرمی به صورت همزمان هستند مناسب خواهد بود.

سامسونگ مدتی قبل از گلگسی Z Fold4 پرده برداشت که علاوه بر اینکه در جیب کاربر به راحتی جای می‌گیرند، اکنون اندازه نمایشگر آن نسبت به قبل تا دو برابر بزرگتر افزایش پیدا کرده و برای بازی در زمان حرکت نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*