بازی Uncharted Legacy of Thieves

تاریخ انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای پی سی مشخص شد

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره تاریخ انتشار رسمی بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای پلتفرم پی سی مشخص شد.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves که به صورت کالکشن عرضه می‌شود، شامل بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و بسته الحاقی Uncharted: The Lost Legacy می‌شود و سرانجام در تاریخ 19 اکتبر (مصادف با 27 مهر) راهی رایانه‌های شخصی می‌شود.

این مجموعه در اوایل سال جاری میلادی در فروشگاه اپیک گیمز به صورت تصادفی لو رفت. اکنون اتفاق مشابهی افتاده که تاریخ انتشار و همچنین پاداش‌های پیش خرید بازی Uncharted: Legacy of Thieves را به صورت غیر رسمی تایید می‌کند.

کالکشن آنچارتد که شامل بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای برای نسخه‌ی پی سی می‌شود، در تاریخ 19 اکتبر از طریق فروشگاه اپیک گیمز، قابل خریداری است و اگر از حالا آن را پیش خرید کنید، یک گلایدر جدید برای بازی Fortnite به شکل هواپیمای شخصیت سالی دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

درست شنیدید! شما می‌توانید از طریق هواپیمای سالی به سمت دره‌ی کینگ حرکت کنید و دشمنان را قلع و قمع کنید، اما سوال این است که آیا می‌توانیم سبیل‌های نمادین سالی را هم برای کاراکتر خود انتخاب کنیم یا نه؟ این موضوع هنوز مشخص نیست.

لازم به ذکر است که گلایدر سالی در تاریخ 19 نوامبر به صورت جداگانه در فروشگاه فورتنایت هم به فروش خواهد رفت.

بازی Uncharted 4

بازی Uncharted 4 یکی از تحسین شده‌ترین آثار نسل هشتم محسوب می‌شود

احتمال داده می‌شود که پاداش‌های دیگر پیش خرید شامل اسکین‌های «نیتین دریک» و «کلوئی فریزر» و سلاح مخصوص لوت برای فورتنایت شود که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بودند.

در مورد بخش فنی و گرافیک بازی Uncharted: Legacy of Thieves باید بگوییم که در مقایسه با نسخه‌ی اصلی پلی استیشن 4 می‌توان، انتظار پیشرفت‌های متعددی را داشت. قطعا می‌دانید که این مجموعه در گذشته برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 نیز منتشر شده و گرافیک بهبود یافته‌ای را ارائه داده که بدون شک بر روی پی سی، بهتر هم خواهد بود.

هنوز به طور قطع از بهبودهای نسخه‌ی پی سی مطلع نیستیم، اما همین که این بازی انحصاری برای پی سی منتشر می‌شود، خودش یک معجزه است! سونی طی یک حرکت غافلگیر کننده، از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی بازی‌های انحصاری خود بر روی رایانه‌های شخصی خبر داد که تا به امروز، شامل عناوین بی‌نظیری مانند God of War، Spider Man، Days Gone و … می‌شود.

به نظر شما شرکت سونی، روند انتشار بازی‌های انحصاری خود بر روی پلتفرم پی سی را ادامه خواهد داد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*