گلکسی بوک 3 اولترا

گلکسی بوک 3 اولترا؛ نخستین لپ تاپ اولترا سامسونگ در راه است

به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه لپ تاپ های گلکسی بوک 3 اولترا – Galaxy Book 3 Ultra از سامسونگ در آینده نزدیک باشیم. فکر می‌کنید نخستین لپ تاپ های اولترای سامسونگ چه مشخصات و ویژگی‌هایی خواهند داشت؟

به تازگی نام لپ تاپ گلکسی بوک 3 اولترا در وبسایت موسسه استاندارد بلوتوث مشاهده شده است و این به آن معناست که به زودی شاهد رونمایی این لپ تاپ خواهیم بود. سامسونگ مدتی پیش تعدادی لپ تاپ جدید اعم از گلکسی بوک گو و سری گلکسی بوک 2 را در رویداد MWC 2022 رونمایی کرده و قصد دارد سبد لپ تاپ‌های خودش را بروز کند.

لپ تاپ Galaxy Book 3 Ultra

از میان این محصولات جدید، گلکسی بوک گو، گلکسی بوک 2 بیزنس و گلکسی بوک 2 مدتی پیش در هند عرضه شدند و کمی بعد نیز نوبت به گلکسی بوک 2 360، گلکسی بوک 2 پرو و گلکسی بوک 2 پرو 360 رسید. این کمپانی کره‌ای همچنین سال گذشته لپ تاپ‌های گلکسی بوک، گلکسی بوک ادیسه و گلکسی بوک پرو 360 5G را هم برای بازار آمریکا منتشر کرد.

حضور گلکسی بوک 3 اولترا در وبسایت رسمی بلوتوث

پس از عرضه موفق سری گلکسی بوک 2 به نظر می‌رسد سامسونگ برای رونمایی از نسل بعدی از لپ تاپ‌هایش آماده است؛ چرا که نخستین محصول از این خانواده به تازگی در وبسایت موسسه استاندارد بلوتوث حاضر شده است. بر اساس اطلاعات مندرج در این پایگاه، ظاهرا نخستین محصول از سری Galaxy Book 3، نخستین مدل اولترا در تاریخچه لپ تاپ های سامسونگ خواهد بود!

لپ تاپ گلکسی بوک 3 در این تست با چهار کد رمز زیر در وبسایت مورد اشاره حاضر شده است:

  • NT960XFHZ
  • NT960XFS
  • NT961XFH
  • NT960XFH

در این وبسایت همچنین پنج دستگاه مختلف زیرمجموعه این خانواده قرار دارند و همگی آن‌ها زیرمجموعه دسته Notebook PC واقع شده‌اند.

لپ تاپ Galaxy Book 3 Ultra

بر اساس اطلاعات درج شده در این وبسایت، گلکسی بوک 3 اولترا از بلوتوث 5.1 پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، دستگاه فوق به طور پیش‌فرض به سیستم عامل ویندوز 11 مجهز خواهد بود.‌ این محصول جدید همچنین به پردازنده‌های اینتل مجهز بوده و از استاندارد وای فای 6E هم پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی بوک 3 اولترا

وبسایت رسمی بلوتوث هیچگونه اطلاعات دیگری پیرامون این لپ تاپ‌ها در اختیارمان قرار نمی‌دهد. بنابراین باید منتظر رونمایی رسمی آن‌ها در آینده نزدیک باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*