لجیون 5

آیا لنوو هم لپ تاپ گیمینگ تولید می‌کند؟ با لجیون 5 آشنا شوید

خریداران لپ تاپ‌های گیمینگ لجیون 5 به دو دسته تقسیم می‌شوند: کسانی که از لپ تاپ برای ویرایش ویدئو یا کارهای سنگین استفاده می‌کنند و کسانی که لپ تاپ را برای بازی می‌خواهند. اگر خروجی گرفتن از یک ویدئو یک دقیقه بیش‌تر طول بکشد، می‌توانید با یک لیوان چای وقت اضافه خود را پر کنید. اما در دنیای بازی‌ها هر میلی ثانیه اهمیت دارد و لپ تاپ‌های لجیون 5 این را می‌دانند.

نگاهی کوتاه به لپ تاپ Legion 5، آیا پسوند “پرو” معجزه می‌کند؟

ابتدا باید در مورد تفاوت‌های یک لپ تاپ متداول و یک لپ تاپ گیمینگ صحبت کنیم. لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی قدرت زیادی دارند، اما تفاوت مهم در مدت زمان استفاده از آن‌ها است. لپ تاپ‌های رده بالای معمولی می‌توانند یک بازی مدرن را با کیفیت مناسب اجرا کنند؛ اگر به بازی کردن با آن‌ها ادامه دهید، به دلیل بالا رفتن دمای دستگاه و ضعیف بودن سیستم خنک کننده دچار مشکل خواهند شد. 

لپ تاپ‌های لژیون 5 شرکت لنوو را به عنوان میان رده‌های دنیای بازی می‌شناسیم. یک میان رده قدرتمند که از اجرای بازی مورد علاقه شما خسته نمی‌شود. این لپ تاپ ساخته شده تا از طلوع آفتاب تا بامداد با آن بازی کنیم. اما چرا آن را به عنوان میان رده می‌شناسیم؟ امروز که این مقاله را می‌خوانید (شهریور 1401) می‌توانیم یکی از لپ تاپ‌های لنوو لجیون 5 را با پرداخت 30 میلیون تومان به خانه ببریم و به دنیای بازی‌ها سلام کنیم. 

آیا یک میان رده برای تمام کاربران کافی خواهد بود؟ لنوو با پسوند پرو به نیاز تمام کاربران پاسخ می‌دهد. لژیون 5 پرو یک نمایشگر 16 اینچی با کیفیت 2K را در اختیار شما قرار می‌دهد. اوج خودنمایی نسخه پرو خانواده لجیون، درب دستگاه است. طراحی درب دستگاه تغییر کرده است تا به همه بگوید: من “پرو” هستم. 

لجیون 5

آیا لپ تاپ Legion 5 Pro از نسخه معمولی آن بهتر است؟ باید نیازهای خود در خرید انواع لپ تاپ‌های لنوو را اولویت بندی کنیم. اگر تعداد فریم برای شما اهمیت بیش‌تری دارد، یک لپ تاپ لجیون 5 با کارت گرافیک قوی‌تر، انتخاب بهتری خواهد بود. اگر کیفیت نمایشگر برای شما اهمیت دارد، لجیون 5 پرو انتخاب بهتری است. 

یک سوال پر تکرار، Legion 5 چطور خوانده می‌شود؟

برای خواندن نام یک محصول خارجی، باید به تلفظ آن دقت کنیم. این محصول از شرکت لنوو را می‌توانید به دو شکل لجیون و لژیون بخوانید و بنویسید. البته که با هر خواندن و نوشتن کارشناسان آی تی هوم در خدمت شما هستند تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنند. 

خرید لپ تاپ Legion 5، مرد خستگی ناپذیر را به خانه می‌برید

از حساس‌ترین بخش لپ تاپ‌ها شروع می‌کنیم: لولای لپ تاپ. لولای استفاده شده در لپ تاپ‌های لژیون 5 می‌تواند درب خانه شما را نگه دارد و به راحتی حرکت دهد. لولای لپ تاپ‌های لجیون مقاوم است اما به نرمی جابه‌جا می‌شود. البته باید بگوییم که این دستگاه برای حمل و نقل مناسب نیست و وزن سنگینی دارد.

آیا باید وزن سنگین و ابعاد بزرگ دستگاه را یک ویژگی منفی بدانیم؟ هرگز این‌طور فکر نکنید. وزن زیاد این دستگاه به دلیل سیستم خنک کننده آن است. یک سیستم خنک کننده فوق‌العاده زیر پوست لپ تاپ قرار گرفته تا دمای دستگاه هیچ‌گاه بیش از حد افزایش پیدا نکند. البته که بسیاری از گیمرها یک دستگاه نازک و جذاب را ترجیح می‌دهند؛ انتخاب یک دستگاه نازک و سبک اشتباه نیست، اما نمی‌توانید برای ساعت‌های طولانی با دستگاه بازی کنید. 

به زبان اعداد با لپ تاپ Legion 5 آشنا شوید

  • ضخامت: 3.3 سانتی متر
  • ابعاد: 36 در 26.4 سانتی متر
  • وزن: 2.4 کیلوگرم
  • وزن شارژر: 700 گرم

لپ تاپ Legion 5 بهترین گزینه برای اجرای بازی‌های روز دنیا

لپ تاپ‌های لجیون 5 با سخت افزار متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. فاصله ارزان‌ترین مدل تا گران‌ترین مدل این دستگاه به 40 میلیون تومان می‌رسد. اما باید بدانید که هیچ کدام از مدل‌های این دستگاه ضعیف نیستند. تنها تفاوت قابل توجه در میان نسخه‌های ارزان و گران قیمت دستگاه تعداد فریم است. چرا که کیفیت نمایشگر دستگاه FHD بوده و سخت افزار قوی‌تر تنها تعداد فریم در ثانیه را افزایش می‌دهد. 

اکثر مدل‌های لپ تاپ لژیون 5 که به ایران وارد شده‌اند از پردازنده اینتل استفاده می‌کنند. ترکیب پردازنده اینتل و کارت گرافیک انویدیا اجرای تمام بازی‌های روز دنیا را ممکن می‌کند. فناوری رهگیری پرتو و DLSS مهمانی شما را کامل کرده و لذت از بازی کردن را به اوج خود می‌رساند. فناوری DLSS در کارت گرافیک‌های انویدیا به راحتی تعداد فریم را افزایش می‌دهد. 

راز لنوو در لپ تاپ‌های Legion 5، حتی زمانی که دستگاه خاموش است

یکی از نکات جالب در مورد لپ تاپ‌های لجیون 5 همیشه فعال بودن درگاه USB تایپ A کناری دستگاه است. این درگاه حتی در زمان خاموش بودن خود لپ تاپ فعال می‌ماند تا بتوانید تلفن همراه خود را به راحتی شارژ کنید. 

چند مدل از لپ تاپ‌های Legion 5 به ایران وارد می‌شود؟

همین حالا، در ماه شهریور 1401 که این مقاله را می‌خوانید 11 مدل از لپ تاپ‌های لنوو لجیون 5 و لجیون 5 پرو در وب سایت آی تی هوم موجود است. تمام محصولات معرفی شده در این وب سایت با گارانتی معتبر عرضه می‌‌شوند و 7 روز ضمانت تعویض دارند. ارسال به تمام نقاط تهران و شهرستان‌های ایران رایگان انجام می‌شود و ما تضمین می‌کنیم که محصول سالم به دست شما خواهد رسید.

مدل‌های مختلف لجیون 5

مدل
سخت افزارLegion 5 – CBLegion 5 – CLegion 5 – BC
پردازنده (CPU)i5-11400Hi5-11400Hi7-11800H
کارت گرافیگ (GPU)RTX 3050 4GBRTX 3060 8GBRTX 3070 8GB
حافظه رم (RAM)8GB16GB32GB
فضای ذخیره سازی 512GB SSD1TB SSD1TB SSD
ابعاد نمایشگر15.6″ FHD15.6″ FHD15.6″ FHD
فناوری ساخت نمایشگر IPSIPSIPS
ظرفیت باتری 80 W/H80 W/H60 W/H
بنچ‌مارک پردازنده159631596321172
بنچ‌مارک کارت گرافیک90451290315280

لجیون 5

مدل‌های مختلف لجیون 5 پرو

مدل
سخت افزارLegion 5 Pro – BLegion 5 Pro – BALegion 5 Pro – G
پردازنده (CPU)i7-11800Hi7-11800HRyzen 7 5800H
کارت گرافیگ (GPU)RTX 3050Ti 4GBRTX 3060 6GBRTX 3070 8GB
حافظه رم (RAM)16GB32GB16GB
فضای ذخیره سازی 1TB SSD1TB SSD1TB SSD
ابعاد نمایشگر16″ FHD16″ FHD16″ FHD
فناوری ساخت نمایشگر IPSIPSIPS
ظرفیت باتری 80 W/H80 W/H80 W/H
بنچ‌مارک پردازنده211722117221367
بنچ‌مارک کارت گرافیک97531290315280

آیا باید تمام هزینه خرید لپ تاپ Legion 5 را نقد پرداخت کنیم؟

خبر خوب ما برای شما امکان خرید قسطی است. اگر شما یا عزیزان شما کارمند بانک رفاه باشند یا حقوق بازنشستگی خود را از بانک رفاه دریافت کنند، می‌توانید تمام لپ تاپ‌های موجود در فروشگاه آی تی هوم را از دم قسط و بدون پیش پرداخت خریداری کنید. خبرهای خوب تمام نشده! اگر تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید خرید خود را انجام دهید، کد تخفیف “DANESH” برای شما فعال خواهد بود. 

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*