گوشی هواوی میت ۸ رسما معرفی شد : نمایشگر ۶ اینچی و پردازنده ۸ هسته ای کرین ۹۵۰

همانطور که پیش از این هم وعده داده شده بود ، کمپانی چینی هواوی امروز در یک مراسم رسمی از گوشی میت ۸ ( Mate 8 ) در چین رونمایی کرد.هواوی میت ۸ یک فبلت با نمایشگر ۶ اینچی است که از آخرین پردازنده ساخت هواوی یعنی کرین ۹۵۰ در آن استفاده شده و به همراه رابط کاربری اختصاصی هواوی EMUI 4.0 که بر پایه اندروید ۶ مارشمالو طراحی شده ، به بازار عرضه خواهد شد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این گوشی جدید بیشتر آشنا شویم.

هرچند که طی هفته های گذشته اطلاعات و تصاویر بسیاری از این گوشی منتشر گردید و تقریبا از تمام ویژگی های آن با خبر بودیم ، اما به هر حال ، اکنون دیگر با مشخصات نهایی و رسمی گوشی هوشمند هواوی میت ۸ ( Huawei Mate 8 ) روبرو هستیم.

مشخصات فنی گوشی هوشمند هواوی میت ۸ ( Huawei Mate 8 ) :

  • صفحه نمایش : ۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده : پردازنده هواوی کرین ۹۵۰ با ۴ هسته Cortex A72s با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex A53s با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز
  • حافظه رم : در دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایتی
  • حافظه داخلی : در سه نسخه ۳۲ ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی
  • دوربین اصلی : سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX298 ساخت سونی با دیافراگم f/2.0
  • دوربین سلفی : سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX179 ساخت سونی با دیافراگم f/2.4
  • باتری : ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • پلتفرم : سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو با رابط کاربری اختصاصی هواوی Emotion UI

Huawei-mate-8-1

هواوی میت ۸ که برای جانشینی نسل قبلی خود یعنی گوشی پرفروش اسند میت ۷ ، به میدان آمده ، به یک صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ دی مجهز شده که از شیشه ۲.۵D بهره می برد.

هواوی این دستگاه را در دو نسخه با حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ ، ۶۴  و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد که همه مدل های آن به پردازنده کرین ۹۵۰ ساخت خود هواوی مجهز خواهند بود.

هواوی میت ۸ به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ساخت سونی در قسمت پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو برای ثبت تصایر سلفی مجهز شده است.همچنین یک سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی قرار گرفته و انرژی مورد نیاز این دستگاه را باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ، تامین خواهد کرد.

فبلت هواوی میت ۸ ابتدا در چین و در چهار رنگ طلایی، نقره‌ای، خاکستری و قهوه‌ای عرضه خواهد شد و پس از معرفی جهانی آن در نمایشگاه CES 2016 به بازار سایر کشور ها راه پیدا خواهد کرد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به این میگن غول @ Cortex A72S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!