پیامک‌ رجیستری موبایل

مشکل جدید خریداران گوشی موبایل در ایران؛ پیامک رجیستری موبایل قطع شده است!

سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه از اختلال در ارسال پیامک رجیستری موبایل در تمام اپراتورهای تلفن همراه خبر داد و گفت این اختلال برای خریداران گوشی موبایل و فروشندگان مشکل جدی ایجاد کرده است.

محمدرضا عالیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه با اشاره به اختلال در ارسال پیامک رجیستری موبایل در تمام اپراتورهای تلفن همراه گفت این اختلال حدود یک هفته است که باعث سرگردانی فعالان و مشتریان در بازار موبایل شده است. وی افزود از حدود یک هفته قبل پیامک‌های سامانه همتا برای رجیستری موبایل قطع شده، اما هنوز هیچکدام از مسئولان ذی‌ربط وزارت صمت و وزارت ارتباطات به شکل رسمی در این خصوص واکنش نشان نداده‌اند.

تبعات قطع پیامک‌ رجیستری موبایل

سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه در ادامه گفته‌های خود بیان کرد ادامه‌دار بودن این روند دو پیامد غیر قابل جبران در بازار تلفن همراه را به همراه خواهد داشت؛ نخست این که باعث تشدید اختلافات میان خریداران و فروشندگان موبایل مبنی بر رجیستر نشدن موبایل‌ها خواهد شد و همچنین به دنبال آن شکایات صنفی در این حوزه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این، قطع رجیستری در کشور برای قاچاقچیان تلفن همراه خبر خوبی بوده تا بتوانند در این شرایط نابسامان گوشی‌های قاچاق، تقلبی و سرقتی را به عنوان گوشی‌های با اصالت به بازار عرضه کنند که نتیجه آن خسارت و زیان برای بسیاری از مردم ناآگاه خواهد بود.

پیامک‌ رجیستری موبایل

عالیان در ادامه با اشاره به این که حدود یک هفته از قطع پیامک رجیستری موبایل می‌گذرد و در این خصوص نامه‌ای نیز از سوی انجمن واردکنندگان خطاب به وزارت صمت ارسال شده، گفت تمام مشکلات مربوط به سامانه همتا به ضرر مصرف‌کنندگان و خریداران خواهد بود.

سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه در ادامه تاکید کرد در حال حاضر مردم در یک وضعیت سرگردانی قرار دارند و همین موضوع وضعیت فعالیت شرکت‌های واردکننده موبایل و فروشندگان را تحت تاثیر قرار داده است. وی با اعلام این که ما نمی‌دانیم دلیل این اختلالات پیامکی در سامانه همتا چیست گفت در این مورد هشدارها و اطلاع‌رسانی‌های لازم را به وزارت صمت ارسال کرده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*