ظرفیت باتری اپل واچ سری 8

ظرفیت باتری اپل واچ سری 8 ، اولترا و SE مشخص شد

با صدور تاییدیه 3C برای اپل واچ سری 8 و مدل‌های اولترا و SE، ظرفیت باتری این ساعت های هوشمند Apple آشکار شد.

اپل عادت کرده که ظرفیت باتری محصولات خود را پنهان نگه دارد و در عوض، دوام شارژ آن‌ها را به ساعت بیان کند. اما خوشبختانه سازمان‌های اعطا کننده‌ی تاییدیه، ظرفیت باتری گجت‌ها را بر حسب میلی‌آمپر ساعت درج می‌کنند. به تازگی اپل واچ سری 8 و دیگر مدل‌های جدید، در دیتابیس 3C چین دیده شده و ظرفیت باتری آن‌ها مشخص شده است.

ظرفیت باتری اپل واچ سری 8

بر این اساس، نسخه 40 میلی‌متری اپل واچ SE (مدل 2022)، کوچک‌ترین باتری را با ظرفیت 245 میلی‌آمپر ساعت دارد. این ظرفیت برای نسخه 44 میلی‌متری آن، به 296 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

نسخه 41 و 45 میلی‌متری اپل واچ سری 8، به ترتیب باتری‌های 282 و 308 میلی‌آمپر ساعتی دارند. این ساعت های هوشمند می‌توانند با فعال بودن حالت always-on صفحه نمایش، ردگیری خودکار فعالیت و حالت تشخیص افتادن، 18 ساعت شارژدهی داشته باشند. حالت ذخیره انرژی اما این زمان را دو برابر می‌کند؛ هر چند به قیمت محدود شدن برخی قابلیت‌ها!

مدل اولترا بزرگ‌ترین باتری را در بین تمام نسل‌های Apple Watch دارد؛ با ظرفیت 542 میلی‌آمپر ساعت!

به ادعای کمپانی کوپرتینویی، شارژ اپل واچ اولترا با استفاده نرمال و always-on روشن، پایش دایم ضربان قلب و تمرینات ورزشی، 36 ساعت دوام می‌آورد. اپل همچنین در آینده‌ای نزدیک، حالت ذخیره انرژی آن را هم فعال خواهد کرد تا شارژدهی به 60 ساعت برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*