بخاری برقی شیائومی میجیا

بخاری برقی شیائومی میجیا با قابلیت تا شدن و اجرای فرامین صوتی معرفی شد

شیائومی یک بخاری برقی را از برند میجیا معرفی کرد. از ویژگی‌های هیتر الکتریکی جدید MIJIA باید به قابلیت تا شدن و طراحی فوق باریک آن اشاره کنیم.

بخاری برقی تاشو میجیا با نام کامل MIJIA Graphene Folding Skirting Board به عنوان محصول جدید شیائومی وارد بازار چین شد. قیمت اصلی این هیتر، 899 یوان (130 دلار) است؛ اما فعلا خریداران می‌توانند با تخفیف 100 یوانی ثبت سفارش کنند.

درباره یک بخاری برقی 2.22 کیلوواتی صحبت می‌کنیم که می‌تواند دمای اتاق را در 10 دقیقه، 5 درجه سانتی‌گراد افزایش دهد. طراحی کامپکتی هم دارد و برای اینکه جای کمتری بگیرد، می‌توانید آن را از وسط تا کنید. ضخامت هیتر، 6 سانتی‌متر و طولش 1.5 متر است.

این هیتر از یک المنت حرارتی 1.29 متری استفاده می‌کند که برای حرارت‌دهی بهینه، از گرافین ساخته شده است. به ادعای شیائومی، متد حرارت‌دهی آن مانع از ناراحتی و خشکی پوست می‌شود.

بخاری برقی شیائومی میجیا

بخاری برقی MIJIA نه تنها دمای محیط را ثابت نگه می‌دارد؛ بلکه دارای یک سوییچ برای جلوگیری از گرمای بیش از حد است تا امنیت مضاعفی داشته باشد. شما می‌توانید برای تنظیم دما، از صفحه لمسی آن استفاده و تایمر 12 ساعتی را فعال کنید. کنترل این گجت خانگی به کمک  دستیار مجازی Xiao AI با فرمان صوتی یا اپلیکیشن MIJIA هم امکان‌پذیر است.

شیائومی درباره فروش این بخاری برقی در بازارهای بین‌المللی، هنوز اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*