هاور کرافت پرنده هاماخر شلمر

هاور کرافت هاماخر شلمر می‌تواند با سرعت 113 کیلومتر بر ساعت و در ارتفاع 6 متری سطح آب پرواز کند

هاور کرافت هاماخر شلمر – Hammacher Schlemmer می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی با سرعت 113 کیلومتر بر ساعت در ارتفاع 6 متری پرواز می‌کند.

برند حوزه لوازم الکترونیکی و سبک زندگی «هاماخلر شلمر» (Hammacher Schlemmer) یک وسیله نقلیه پرنده با نام The Flying Hovercraft را عرضه کرده است که چه در آب و چه در خشکی حرکت می‌کند. هاور کرافت پرنده هاماخلر شلمر که مجهز به یک پیشرانه بنزینی 2 سیلندر توربوشارژ با خنک‌کاری مایع است، می‌تواند در حداکثر ارتفاع 6 متری از سطح زمین پرواز کند. همچنین حداکثر سرعت 113 کیلومتر بر ساعتی دارد و با یک باک پر مسافت 250 کیلومتر را طی می‌کند.

هاور کرافت پرنده هاماخر شلمر در حال پرواز

به گفته این شرکت، ساخته جدید آن‌ها یک قدم از هاور کرافت‌های عادی فراتر می‌رود. این وسیله در آب‌های شور و شیرین و همچنین روی شن، گِل، باتلاق، صحرا، یخ و برف با شیب حداکثر 30 درصدی کار می‌کند. ضمناً بال‌ها و بالابرنده افقی آن به هدایت‌کننده اجازه می‌دهند به راحتی در حداکثر ارتفاع 6 متر بالای آب یا موانع زمینی پرواز کند.

هاور کرافت پرنده هاماخر شلمر در حال پرواز

هاور کرافت پرنده هاماخر شلمر برای پرواز به یک پروانه پیش‌ران کامپوزیت چوب و کربن 60 اینچی و فن بالابر 34 اینچی با دور 1100 دور بر دقیقه مجهز شده است که پوشش نایلونی زیرین با روکش وینیل بادوام خود را باد می‌کند. در همین حال، به خاطر مرکز ثقل پایین و بدنه فایبرگلاس/PVC می‌تواند در باد حداکثر 40 کیلومتر بر ساعتی و موج حداکثر 1.8 متری پرواز کند. همچنین در حالت پرواز قابلیت حمل سرنشین/هدایت‌کننده با نهایت وزن حدود 272 کیلوگرم را دارد.

نمای جلوی هاور کرافت پرنده هاماخر شلمر

امکان کنترل سه سکان عمودی و بالابرنده این هاور کرافت پرنده از طریق جوی‌استیک مهیا است. در کنار آن، درسته تراتل با قفل اصطکاک به سمت جلو سرعت می‌گیرد و سیستم محرک متغیر که فن بالابر را کنترل می‌کند، این وسیله نقلیه را در هوا ساکن نگه می‌دارد. هدایت‌کننده این هاور کرافت برای ترمزگیری هم باید دور موتور بالابر را پایین بیاورد. نهایتاً قسمت زیرین کامپوزیت کولار باعث می‌شود این وسیله صحیح و سالم روی زمین فرود بیاید.

فضای داخلی هواناو Hammacher Schlemmer

هاور کرافت پرنده هاماخر شلمر هم‌اکنون به عنوان یکی از محصولات لوکس این شرکت با قیمت 190 هزار دلار در دسترس قرار دارد. البته خریداران به خاطر مشخصات قدرتمند این وسیله، برای هدایت آن باید گواهی‌نامه قایق‌رانی داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*