آنر پد X8

تبلت 10 اینچی آنر پد X8 با پردازنده هلیو G80 رسما معرفی شد

تبلت جدید آنر پد X8 با مشخصاتی قابل قبول و قیمتی رقابتی رونمایی شد. این محصول اقتصادی برای افرادی که به دنبال انجام امور ساده روزمره با تبلت خود هستند، کاملا ایده‌آل است.

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های هوشمند و گجت‌ها باشید، در جریان هستید که کمپانی Honor به تازگی از گوشی آنر X40 5G رونمایی کرده است. البته این گوشی تنها محصول جدید چینی‌ها نیست و تبلت جدید آنر پد X8 نیز در کنار آن رونمایی شده است. با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات فنی و قابلیت‌های این محصول بپردازیم.

مشخصات فنی تبلت آنر پد X8

تبلت جدید آنر از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل استفاده خواهد کرد. این صفحه نمایش، نسبت 16:10 داشته و چگالی پیکسل آن 224 پیکسل بر اینچ است. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه در این تبلت برابر با 80.6 درصد است.

پانل نمایشگر Honor Pad X8 مالتی تاچ بوده و قابلیت شناسایی ده تماس همزمان را دارد. این محصول همچنین ابعادی 240.2 در 159 در 7.55 میلیمتری داشته و 260 گرم وزن خواهد داشت.

آنر پد X8

تبلت جدید آنر همچنین از یک تراشه هشت هسته‌ای هلیو G80 مدیاتک در کنار شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. بعلاوه، آنر پد X8 همچنین به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی هم مجهز است. این تبلت به رابط کاربری Magic UI 4.0 مجهز بوده و سیستم عامل اندروید 10 بر روی آن نصب است. علاوه بر این، ظرفیت باتری آن 5100 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن حدود سه ساعت طول خواهد کشید.

بدنه این تبلت جدید آنر از آلومینیوم است و در درون آن دو اسپیکر با دامنه بالا به کار رفته است. این اسپیکر قادر به پشتیبانی از افکت‌های صوتی Histen آنر است. همچنین در بخش اتصالات نیز محصول جدید آنر از بلوتوث 5.1 و وای فای 802.11 a/b/g/n/ac پشتیبانی کرده، اما فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون خواهد بود.

قیمت Honor Pad X8

تبلت جدید آنر در دو رنگ آبی و سبز روانه بازار شده و در نسخه پایه مجهز به چهار گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قیمتی 185 دلاری خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*