غرفه همراه اول

رئیس جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول در نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناور ایرانی در ونزوئلا بازدید کرد

رئیس جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول در نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناور ایرانی در ونزوئلا بازدید کرد و با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شد.

اپراتور همراه اول به دعوت معاونت علمی ریاست جمهوری و با هدف توسعه همکاری‌ها و صادرات فناوری محصولات دیجیتال در نمایشگاه مشترک ایران و ونزوئلا حضور پیدا کرد. همراه اول در نمایشگاه اختصاصی کاراکس به همراه 81 شرکت ایرانی و 50 مجموعه فناور ونزوئلایی علاوه بر رایزنی و گفتگو با سایر شرکت‌های فناوری توانست جدیدترین محصولات فناوری و دیجیتال خود را نیز به نمایش بگذارد.

بازدید رئیس جمهور ونزوئلا از غرفه همراه اول

این نمایشگاه اختصاصی روز پنجشنبه 24 شهریور 1401 با حضور نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا افتتاح شد. در زمان افتتاح این نمایشگاه جمعی از وزرا و مسئولان ونزوئلایی، حجت الله سلطانی (سفیر ایران در ونزوئلا) و جمعی از مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

رئیس جمهور ونزوئلا در این نمایشگاه از غرفه همراه اول بازدید کرد و با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شد. وی خطاب به مدیران اپراتور ونزوئلا تاکید کرد تا از تجربیات همراه اول استفاده کرده و با آنها همکاری سازنده‌ای داشته باشند.

در این نمایشگاه بزرگ‌ترین و راهبردی‌ترین شرکت‌های ایرانی حوزه صنایع خلاق، آی سی تی، تجهیزات پزشکی، دارو، کشاورزی و صنعت خودرو حضور پیدا کردند تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارد. در این نمایشگاه 500 محصول از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور باکیفیت بالا به معرض نمایش درآمدند و قرار است بازار آنها در کشور ونزوئلا توسعه پیدا کند.

برگزاری نشست‌ها و جلسه‌ها بین شرکت‌های ایرانی و ونزوئلایی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود. ضمن این که تعدادی از شرکت‌های فناوری ونزوئلایی نیز با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشتند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*