دی جی آی اسمو اکشن 3

دوربین دی جی آی اسمو اکشن 3 معرفی شد ؛ رقیب گو پرو 11 هیرو بلک از چین

دوربین جدید دی جی آی با نام اسمو اکشن 3 معرفی شد. دوربین قدرتمند DJI Osmo Action 3، رقیب مستقیم گو پرو ۱۱ هیرو بلک است که با وجود پیشرفت سخت‌افزاری خفیف، از نظر نرم‌افزاری بهبود یافته است.

با این که گو پرو میان حرفه‌‌ای‌ها پرطرفدارترین برند تولیدکننده دوربین‌های ورزشی است اما دی جی آی چینی هم رشد فوق‌العاده‌ای داشته و حالا دو روز پس از معرفی دوربین گو پرو هیرو 11 بلک، دوربین ورزشی اسمو اکشن 3 – Osmo Action 3 را معرفی کرده است. این لنز و حسگر این  دوربین متاسفانه در مقایسه با نسل قبل تغییرات بزرگی نداشته اما حالا به لطف پیشرفت‌های نرم‌افزاری‌اش، می‌تواند تجربه بهتری در اختیار کاربرانش قرار دهد.

دوربین ورزشی دی جی آی اسمو اکشن 3

Osmo Action 3 از شرکت چینی DJI جدیدترین و شاید مجهزترین دوربین این شرکت تا به امروز باشد. طراحی کلی این محصول در مقایسه با نسل قبل تغییر کرده و حالا باتری آن نیز عمر بیشتری دارد. قابلیت‌های ضدآب این مدل نیز در مقایسه با قبل بهبود چشم‌گیری داشته است.

دی جی آی اسمو اکشن 3

با این که گو پرو محصولات جدیدش را زودتر معرفی کرد اما دوربین اسمو اکشن 3 دی جی آی، زودتر از رقیبش روانه بازار خوهد شد. نمایشگر جلویی دوربین ورزشی DJI Osmo Action لمسی است. طبق اعلام شرکت سازنده، این دوربین در مقایسه با نسل قبل از سیستم تثبیت تصویر بهتری بهره می‌برد.

بهتر است بدانید لوازم جانبی دوربین اکشن 2 DJI با دوربین دی جی آی اسمو اکشن 3 سازگار نیستند. این به دلیل طراحی متفاوت نسل جدید دوربین‌های ورزشی این شرکت با نسل قبل است.

باتری دوربین جدید این شرکت ۱۷۷۰میلی آمپر ساعتی است و می‌تواند تا ۱۶۰ دقیقه ویدئو ضبط کند. نکته قابل توجه دیگر درباره این دوربین ورزشی، امکان ضبط ویدئو با کیفیت 4K حتی در دمای منفی ۲۰ درجه است. این دوربین می‌تواند تا عمق شانزده متری آب نیز دوام بیاورد.

اکشن 3 دی جی آن تنها ۱۴۵ گرم وزن دارن و به یک نمایشگر جلویی ۱.۴ اینچی و نمایشگر ۲.۲۵ اینچی پشتی مجهز شده است. حسگر این دوربین 1/1.7 اینچ و از نوع CMOS است. این حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دارای زاویه دید ۱۵۵ درجه‌ای است و دیافراگمش f/2.8 است. سنسور دوربین همانند نسل قبل است اما حالا به لطف استفاده از تکنولوژی راک استدی ۳.۰، می‌تواند در زمینه تثبیت تصویر عملکرد بهتری داشته باشد. اسمو اکشن 3 DJI به سه میکروفون نیز مجهز شده و سه ماژول لمسی دارد. مانند نسل قبل، این دوربین ورزشی نیز به قابلیت‌هایی مانند HorizonSteady و HorizonBalancing  مجهز شده است.

قیمت و نسخه‌های مختلف دوربین DJI Osmo Action 3

دوربین دی جی آی

نسخه پایه این دوربین که به دو باتری، یک آداپتور کوییک ریلیز، کیس محافط و مونوپاد مجهز است ۳۲۹ دلار قیمت دارد. پک‌های دیگری نیز از این محصول وجود دارند که قیمتی بالاتر دارند. این دوربین ورزشی از ماه آینده در بازارهای جهانی موجود خواهد شد. دیگر محتویات دوربین را می‌تونید در تصویر بالا مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*