بهترین نسخه های رزیدنت اویل

عرضه بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک برای پلی استیشن 4 رسما تایید شد

اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند ریمیک رزیدنت اویل 4 – Resident Evil 4 Remake برای کنسول پلی استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد.

اوایل سال جاری میلادی بود که اعلام شد بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک خواهد شد. حالا در مراسم گیم شو توکیو ۲۰۲۲، اطلاعات جالب و مهمی درباره این ریمیک مورد انتظار منتشر شده است. یکی از بهترین بازی‌های سری محبوب رزیدنت اویل، در آینده‌ای نزدیک برای کنسول‌های نسل جدید و حتی پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

شرکت ژاپنی توسعه‌دهنده بازی رزیدنت اویل 4 اعلام کرد در ماه آینده میلادی (حدود دو هفته دیگر)، در یک رویداد اطلاعات مهمی را درباره بازی رزیدنت اویل 4 افشا خواهد کرد.

نسخه‌ی نسل نهمی رزیدنت اویل

با این که انتشار نسخه پلی استیشن 4 Remake بازی رزیدنت اویل 4 قطعی شده اما هنوز خبری از توسعه این بازی برای کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان منتشر نشده است. به نظر می‌رسد کپ کام، روابط نزدیک‌تری با شرکت هم‌وطنش سونی داشته باشد و انتشار بازی Resident Evil 4 Remake در کنسول‌های نسل هشتمی، محدود به پلی استیشن 4 باشد.

احتمالا نسخه پلی استیشن 4 ریمیک رزیدنت اویل 4 دیرتر منتشر شود

هنوز مشخص نیست آیا کپکام از ابتدا به فکر توسعه نسخه Remake بازی رزیدنت اویل 4 برای کنسول پلی استیشن 4 بوده یا این تصمیم، به تازگی گرفته شده است. اما اگر مورد دوم درست باشد، این احتمال وجود دارد که نسخه نسل هشتمی این بازی همزمان با نسخه نسل نهمی منتشر نشود.

این بازی روز چهارم فروردین ماه سال آینده معرفی خواهد شد. این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 (احتمالا)، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*