امتیاز حیرت انگیز تبلت شیائومی Mi Pad 2 در بنچمارک انتوتو

شیائمی هفته گذشته در یک مراسم رسمی از گوشی هوشمند رد می نوت ۳ و تبلت می پد ۲ ( Mi Pad 2 ) خود رونمایی کرد.شیائومی می پد ۲ تبلتی زیبا با شباهتی زیاد به آیپد می باشد که به بدنه ای فلزی و سخت افزاری مناسب مجهز شده است.امروز نتایج بنچمارک انتوتو Mi Pad 2 منتشر شده که امتیاز به دست آمده همه را حیرت زده کرده است.

مدل ۷.۹ اینچی اندرویدی این تبلت توانسته عملکردی فراتر از تصورات را در تست بنچمارک انتوتو از خود بر جای بگذارد و با امتیاز بالای ۸۵۱۰۱ این تست را پشت سر بگذارد.با اینکه ترکیب چیپست داخلی X5-Z8500 اینتل با دو گیگابایت رم خوب به نظر می رسد اما به اندازه ای هم نیست که انتظار چنین عملکردی را بتوان از آنها داشت. با این رقم، در حال حاضر فقط Meizu PRO 5 با امتیاز ۸۵۶۵۲ و Mate 8 هوآوی با امتیاز ۹۲۷۴۶، ظاهرا عملکردی بهتر از این دستگاه دارند.

تبلت Mi Pad 2 شیائومی از چیپست جدید ۶۴ بیتی و ۱۴ نانومتری اینتل موسوم به Atom X5-Z8500 به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم به‌جای چیپ تگرا K1 انویدیا که در مدل قبلی تبلت شیائومی به کار گرفته شده بود، برخوردار است.

این تبلت به یک صفحه نمایش ۷۳۹ اینچی IPS با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل مجهز شده و در درون بدنه فلزی خود به یک پردازنده ۲.۲۴ گیگاهرتزی‌ اتم اینتل به همراه پردازنده گرافیکی Intel HD بهره می‌برد.

این تبلت همچنین از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۶۱۹۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر ۵V/2A با قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد و در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد.

شیائومی می پد در دو نسخه اندروید و ویندوز ۱۰ به بازار عرضه می‌شود.البته خبری از یک محصول با بوت همزان نیست و در هنگام خرید می‌توانید نسخه مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*