کراس‌اوور کوپه چانگان CS85

کراس اوور کوپه چانگان CS85 ، شاسی بلند احتمالی جدید بازار ایران چه قیمتی دارد؟

کراس‌اوور کوپه چانگان CS85 رونمایی شد. مشخصات فنی، امکانات و جزئیات این خودرو را در ادامه بخوانید. آیا این شاسی بلند وارد ایران خواهد شد؟

مونتاژکاران ایرانی طی سال‌های اخیر مجال بیشتری برای عرض اندام داشته‌اند و تا جایی که می‌شد نسبت به مونتاژ محصولات چینی اقدام کرده‌اند و همچنان برنامه‌های زیادی برای عرضه خودرو در ایران دارند. طی همین چند ماه گذشته کراس اوورهای کوپه زیادی رونمایی و معرفی شده و یکی از جدیدترین آنها چانگان CS85 است.

مشخصات کلی کراس‌اوور کوپه چانگان CS85

کراس‌اوور کوپه چانگان CS85

این خودروی کراس اوور کوپه در چند مدل مختلف با پیشرانه‌های متفاوت راهی بازار چین خواهد شد و احتمال می‌دهیم در آینده‌ای نزدیک شرکت‌های خصوصی یا شاید هم سایپا نسبت به واردات قطعات منفصله آن اقدام کنند. با این حال سه تیپ از این خودرو مجهز به پیشرانه‌های 1.5 لیتری توربوشارژ است که می‌توانند حداکثر قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را تولید کنند.

کراس‌اوور کوپه چانگان CS85

این پیشرانه‌های 1500 سی سی نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه خیس یا WDCT به محور جلو منتقل می‌کنند. قیمت آنها نیز بین 547 الی 630 میلیون تومان برآورد شده است. همچنین سه تیپ دیگر از این کراس اوور کوپه وجود دارد که مجهز به موتورهای 2.0 لیتری شده‌اند.

کراس‌اوور کوپه چانگان CS85

پیشرانه‌های دو لیتری چانگان CS85 می‌توانند حداکثر 233 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند. همچنین نیروی محرکه آنها از طریق گیربکس 8 سرعته آیسین به محور جلو منتقل خواهد شد. محدوده قیمتی این خودروها نیز 730 الی 900 میلیون تومان خواهد بود.

کراس اوور کوپه چانگان دارای طول 4728 میلی‌متر، عرض 1845 میلی‌متر و ارتفاع 1665 میلی‌متر است. همچنین فاصله بین دو محور آن 2705 میلی‌متر ارزیابی شده است. شرکت چانگان خودروی جدید خود را تنها با دیفرانسیل جلو به فروش می‌رساند و همچنین سه تیپ نخست این خودرو با رینگ‌های 18 اینچی و سه تیپ بعدی با رینگ‌های 19 اینچی عرضه خواهند شد و ظرفیت باک چانگان سی اس 85 حدود 58 لیتر است. همان‌طور که گفتیم به احتمال زیاد این شاسی بلند یکی از گزینه‌های واردات یا مونتاژ در ایران باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*