همراه اول

همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی سومین فراخوان خود را منتشر کرد

مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی سومین فراخوان خود را منتشر کرد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول طرح حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی را با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه برای رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار خود قرار داد و در همین راستا سومین فراخوان خود را برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی مرتبط با کسب‌وکار خود را منتشر کرد.

حمایت همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

از رویکردهای همراه اول در این طرح حمایتی می‌توان به پاسخ به نیازهای پژوهشی این اپراتور، استفاده از ظرفیت اعضا هیئت علمی دانشگاه‌ها، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری، کاربردی‌سازی و ارتقا کیقیت پژوهش‌های دانشگاهی اشاره کرد. همراه اول در این فراخوان جدید خود حوزه‌های فناوری و محوره‌های اولویت‌دار خود را تعریف کرده و همچنین قصد دارد از طرح‌های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی حمایت کند.

لازم به ذکر است طرح‌های ارسالی باید نیاز محور بوده و در راستای کسب‌وکار و ابعاد همراه اول برای یکی از محورهای اولویت‌دار اعلامی مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور باشند. دانشجویان و پژوهشگران با مراجعه به آدرس rd.mci.ir می‌توانند از محورهای اولویت‌دار آگاه شده و تا تاریخ 15 آبان مراحل ثبت نام را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*