وان پلاس 11 پرو

وان پلاس 11 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژر 100 واتی، یک قاتل واقعی است

فهرست کاملی از مشخصات گوشی وان پلاس 11 پرو – OnePlus 11 Pro به بیرون درز کرد. برای ملاقات با یک پرچمدار گردن کلفت، آماده شوید.

وان پلاس 11 پرو در آینده‌ای نزدیک، جای پرچمدار فعلی، وان پلاس 10 پرو را خواهد گرفت؛ پس بد نیست از همین حالا با مشخصات فنی آن آشنا شویم.

بر اساس افشاگری جدید Onleaks، این یک گوشی 6.7 اینچی با پنل آمولد +QHD است که نرخ نوسازی 120 هرتز و یک حفره در سمت چپ برای میزبانی از دوربین سلفی دارد. خمیده بودن صفحه نمایش آن، هنوز مشخص نیست؛ اما باید حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای داشته باشد.

اجزای دوربین سه‌گانه در پشت گوشی را سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 2 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر تشکیل خواهند دارد. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی خواهد بود. بی‌شک، همکاری برند Hasselblad با OnePlus نیز تکرار خواهد شد.

وان پلاس 11 پرو

اما گل سرسبد فهرست مشخصات وان پلاس 11 پرو، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است. ظاهرا نسخه پایه این گوشی، ترکیب حافظه 8+128 گیگابایتی خواهد داشت؛ اما برای گران‌ترین نسخه، این ترکیب می‌تواند 16 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی باشد.

یکی دیگر از نقاط قوت پرچمدار بعدی وان پلاس، فناوری شارژ سریع 100 وات است که برای تغذیه باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن به کار خواهد رفت.

پشتیبانی از Dolby Atmos، شبکه 5G، وای-فای 6E و بلوتوث 5.2 را هم به امکانات آن اضافه کنید. احتمالا هم با سیستم عامل اندروید 13 وارد بازار خواهد شد.

درباره تغییرات طراحی، باید به ماژول دوربین نو شده و یک خط نیم‌دایره اشاره کنیم که از فریم کناری تا میانه پنل عقب امتداد دارد. درون این خط، ماژول دوربین دایره‌شکل و فلش LED جای می‌گیرند. همچنین گفته می‌شود دکمه Alert Slider که از وان پلاس 10 تی و 10 آر حذف شده بود، با وان پلاس 11 پرو به گوشی های این کمپانی باز خواهد گشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*