آیفون ۶C با بدنه فلزی و نمایشگر ۴ اینچی ، بهمن ماه معرفی خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع داخلی کارخانه تولیدی فاکس کان چین، کمپانی اپل قصد دارد در اوایل سال آینده یعنی فوریه ۲۰۱۶ ( بهمن ماه ) یک گوشی ۴ اینچی با بدنه فلزی به نام آیفون ۶ سی ( iPhone 6C ) معرفی کرده و آن را جانشین آیفون ۵ سی شکست خورده کند.

ظاهراً ، این گوشی همان گوشی ۴ اینچی اپل است که پیشتر شایعاتی در مورد آن منتشر شده بود. این گوشی ویژگی‌های دیگر آیفون ها، از جمله اسکنر اثر انگشت را با خود خواهد داشت و مانند آیفون ۵ سی در رنگ های مختلف تولید و عرضه خواهد شد.اما همانطور که اشاره شد ، آیفون سری C جدید ، برخلاف نسل قبلی به بدنه ای فلزی مجهز شده و از پلاستیک ساخته نخواهد شد.از طرفی گوشی های گروه C اپل از ویژگی های پرچمداران این شرکت برخوردار نیستند. بنابراین لمس سه بعدی از مشخصات ۶c نخواهد بود.

iphone-6c-1

سری “C” آیفون ها قیمت پایین تری نسبت به دیگر آیفون ها دارد و احتمال می‌رود اپل برای آیفون ۶ سی قیمتی در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار در نظر بگیرد. شاید نتوان این قیمت را مقرون به صرفه دانست و خود اپل نیز اعتقادی بر ارزان بودن آیفون ۵ سی نداشت و آیفون ۶ سی شایع شده نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فاکس کان چین نه فاکسان