شارژر فندکی وان پلاس

شارژر فندکی وان پلاس با سرعت شارژ دیوانه‌وار معرفی شد

شارژر فندکی وان پلاس با سرعت فوق‌العاده ۸۰ واتی و دو پورت شارژ با پشتیبانی از USB-C PD معرفی شد. این شارژر وان پلاس ۱۰ تی را در عرض ۲۰ دقیقه شارژ می‌کند.

وان پلاس ۱۰ تی، سریع‌ترین گوشی از نظر شارژ است و به لطف آداپتور ۱۶۰ واتی داخل جعبه خود، باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند در عرض ۱۰ دقیقه ۵۰ درصد و در عرض تنها ۲۳ دقیقه فول شارژ شود. در مقایسه با آن باید به آیفون ۱۴ اپل اشاره کرد که علیرغم باتری کوچک‌ترش، شارژ کامل آن بیش از یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

شارژ گوشی وان پلاس ۱۰ تی تنها در ۲۰ دقیقه!

اوپو، خواهرخوانده وان پلاس یک شارژر فندکی دیوانه‌وار را معرفی کرده که می‌تواند گوشی جدید وان پلاس را در عرض ۲۰ دقیقه فول شارژ کند. باتری‌هایی که از پس ۱۶۰۰ چرخه شارژ برمی‌آیند و این یعنی دو برابر باتری آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا عمر مفید دارند.

این شارژر فندکی وان پلاس توان فوق‌العاده ۸۰ واتی دارد و می‌تواند گوشی‌های فست شارژ اندرویدی وان پلاس، اوپو و سایر برندها را با سرعت بسیار بالایی داخل خودرو شارژ کند. این وسیله جانبی از استانداردهای شارژ SuperVOOC وان پلاس و اوپو و همینطور USB-C Power Delivery پشتیبانی می‌کند. بنابراین قادر به شارژ تمام محصولات حاوی فناوری PD از جمله مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل است.

این دیوایس که OnePlus SUPERVOOC 80W Car Charger نام دارد، با قیمت ۳۹.۹۹ دلاری وارد بازار ایالات متحده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*