پیکاپ آمیکو آسنا توربو

پیکاپ آمیکو آسنا توربو شارژ در راه است

پیکاپ آمیکو آسنا توربو شارژ در راه است. شرکت آمیکو قصد دارد پیکاپ آسنا دستی را به پیشرانه توربوشارژ مجهز کند. در ادامه با مشخصات این نسخه آشنا خواهیم شد.

گروه صنعتی ارس خودرو دیزل یا آمیکو قصد دارد پیکاپ آسنا دستی را با پیشرانه توربوشارژ به بازار عرضه کند. این خودرو قرار است به موتور میتسوبیشی کد 4k22 توربوشارژ با گیربکس دستی مجهز شود. این پیشرانه قدرتمند همان پیشرانه‌ای است که مدتی قبل در پیکاپ آسنا اتوماتیک نیز استفاده شده بود.

مشخصات پیکاپ آمیکو آسنا توربو شارژ 

پیشرانه میتسوبیشی 2.4 لیتری آمیکو آسنا توربو شارژ می‌تواند قدرتی برابر با 218 اسب بخار در دور موتور 5200 و گشتاور 320 نیوتن‌متر را در دور موتور 2000 تولید کند. قدرت تولیدی از این پیشرانه نیز به کمک گیربکس 5+1 دنده دستی به دو محور این پیکاپ منتقل می‌شود. همچنین طبق درخواست متقاضیان، آمیکو آسنا توربوشارژ به همان تریم داخلی آسنا اتوماتیک نیز مجهز خواهد شد.

پیکاپ آمیکو آسنا توربو

گفتنی است آسنا توربو دنده دستی از امکاناتی چون چراغ روشنایی روز، دوربین عقب، تهویه الکتریکی دستی، قفل دیفرانسیل محور عقب، نمایشگر لمسی، سنسور نور، کروز کنترل، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، تریم داخلی چرم مصنوعی و سیستم کنترل پایداری الکتریک بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*