دستگاه تصفیه آب شیائومی

دستگاه تصفیه آب شیائومی میجیا 1600G با امکانات جذاب معرفی شد

شرکت میجیا که یکی از بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌های شیائومی است این روزها در حال معرفی محصولات جذاب زیادی است. تازه‌ترین محصول میجیا، دستگاه تصفیه آب شیائومی 1600G است که از امکانات جذابی بهره می‌برد.

مجموعه لوازم خانگی شرکت شیائومی هر روز در حال گسترده شدن است و حالا این شرکت چینی یک دستگاه تصفیه آب تحت برند میجیا معرفی کرده است. محصول جدید این شرکت با نام دستگاه تصفیه آب MIJIA 1600G معرفی شده و می‌تواند خروجی ۱۶۰۰ گالونی و جریان آب تا ۴.۲۵ لیتر در هر دقیقه داشته باشد.

قابلیت‌های دستگاه تصفیه آب شیائومی

دستگاه تصفیه آب شیائومی به توجه به تکنولوژی‌هایی که در آن استفاده شده، می‌تواند حتی با کم‌فشارترین جریان آب ممکن هم عملکرد مناسب خودش را داشته باشد و برای خانه‌هایی که در طبقات بالای ساختمان‌های چندین طبقه هستند یک گزینه ایده‌آل باشد.

دستگاه تصفیه آب شرکت شیائومی از یک سیستم فیلتراسیون دوگانه استفاده می‌کند. استفاده از این سیستم باعث شده تصفیه آب میجیا بتواند به خوبی کلر و دیگر عناصر را به خوبی جذب کند.

دستگاه تصفیه آب شیائومی

محصول جدید غول چینی دنیای تکنولوژی از فیلترهای PPC و RO استفاده می‌کند که در خلوص آب تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند. این دستگاه تصفیه آب تا ۹۹.۷ درصد در جذب کلر و دیگر عناصر مضر موثر است. جالب است بدانید این دستگاه جذاب، پس از توقف جریان آب وارد مرحله شستشوی خودکار می‌شود تا از آلودگی‌های ثانویه جلوگیری کند. فیلتر RO دستگاه تصفیه آب شیائومی عمری شش ساله دارد و عمر فیلتر PPC آن، تا دو سال دوام می‌آورد. با توجه به عمر فیلترها، می‌توان گفت این دستگاه با هزینه‌ای معقول سال‌ها خانواده شما را سالم‌تر نگه دارد.

تصویه آب شیائومی

تمام قابلیت‌های این دستگاه تصفیه فنی نیستند و این مدل ویژگی‌های جذابی را برای عاشقان تکنولوژی در خود جای داده است. یک نمایشگر اولد روی این دستگاه قرار دارد که به کاربران، میزان TDS آب را به صورت لحظه‌ای نشان می‌دهد. در کنار این مورد، در صورتی که فیلترها نیاز به تعویض داشته باشد، می‌توانید از طریق نمایشگر این مورد را متوجه شوید.

قیمت دستگاه تصفیه آب Xiaomi میجیا 1600G

قیمت دستگاه تصفیه آب میجیا Xiaomi مدل 1600G در کشور چین 4599 یوان (چیزی حدود ۶۵۲ دلار) است. این محصول فعلا برای عرضه در کشور چین معرفی شده اما ممکن است در آینده‌ای نزدیک این محصول را به صورت غیررسمی در دیگر کشورهای جهان هم ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*