مشخصات فنی گلکسی S23

مشخصات فنی لو رفته از گلکسی S23 سامسونگ ، حاوی یک خبر ناگوار است

مشخصات فنی گلکسی S23 سامسونگ فاش شده است. لیست منتشر شده از مشخصات گلکسی اس 23، خبرهای چندان خوبی برای کاربران پرچمدار سامسونگ نخواهد داشت.

قبل از این که یک گوشی هوشمند بتواند به بازار عرضه شود، باید توسط رگولاتورهای مختلف مورد تایید قرار بگیرد. سامسونگ گلکسی اس 23 – Samsung Galaxy S23 به تازگی در 3C، آژانس نظارتی چین دیده شده و به همین دلیل توانسته‌ایم از مشخصات فنی کلیدی این گوشی پرچمدار باخبر شویم.

مشخصات فنی گلکسی S23 کاربران را نگران کرد

رسانه‌های SamMobile و Ice Universe که هر دو منابع قابل اعتمادی در مورد محصولات آینده سامسونگ محسوب می‌شوند در گزارشی به مشخصات فنی لو رفته از گلکسی S23 سامسونگ پرداخته‌اند. این واقعیت که این گوشی اکنون در 3C مشاهده شده‌اند نشان می‌دهد که در مسیر عرضه در آینده‌ای نه چندان دور قرار دارد. به احتمال زیاد این گوشی پرچمدار سامسونگ در ماه فوریه 2023 (احتمالا بهمن 1401) عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی S23

یکی از اخبار ناگواری که از مشخصات فنی لو رفته گلکسی S23 سامسونگ متوجه شده‌ایم این است که سرعت شارژ سیمی گلکسی اس 23 مثل گلکسی اس 22 روی 25 وات محدود خواهد شد. طبق استانداردهای امروزی، این سرعت شارژ به هیچ عنوان سریع محسوب نمی‌شود. در حال حاضر گوشی‌هایی در بازار حضور دارند که تقریبا 5 برابر سریع‌تر از این می‌توانند باتری را شارژ کنند و گوشی‌هایی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی راهی بازار شده‌اند.

آهسته، اما امن و پایدار

احتیاط در مورد سرعت شارژ چیزی است که ما در سایر گوشی های بالارده و پرچمدار سامسونگ نیز مشاهده کرده بودیم. به عنوان مثال، گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 که اخیرا به بازار عرضه شده نیز از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اتفاقاتی که در مورد آتش گرفتن برخی از مدل‌های گلکسی نوت 7 در سال 2016 رخ داده بود، شاید قابل درک باشد که سامسونگ همچنان محتاطانه عمل کند و به سرعت شارژ 25 واتی برای گلکسی اس 23 قناعت کند. البته باید بر این نکته تاکید کنیم که این لیست فقط به گوشی استاندارد سری S23 یعنی گلکسی اس 23 معمولی اشاره دارد و احتمالا در مدل‌های دیگر، یعنی گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا می‌توانیم شاهد سرعت شارژ بیشتری باشیم.

سرعت شارژ چقدر مهم است؟

سرعت شارژ سیمی یک گوشی شاید مهم‌ترین ویژگی در هنگام انتخاب و خرید یک دستگاه جدید نباشد، اما تاثیر به‌سزایی بر نحوه استفاده از گوشی خواهد داشت. اگر شما بتوانید دستگاه خود را به جای چند ساعت در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ کنید، این بدان معناست که عمر باتری نمی‌تواند آنقدرها هم مهم باشد. اگر با عجله از خانه بیرون می‌روید یا یک توقف سریع در محل کار خود دارید، این که بتوانید باتری گوشی خود را به مقدار قابل توجهی شارژ کنید، کمک زیادی به انجام کارها و در نتیجه کاهش اضطراب شما خواهد کرد.

البته پرچمداران سامسونگ تنها گوشی‌های بالارده‌ای نیستند که سرعت شارژ بالایی ندارد؛ اپل نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که سرعت شارژ زیادی را در گوشی‌های خود ارائه نمی‌کند. آیفون 14 حداکثر از شارژ سیمی 30 واتی پشتیبانی می‌کند که خیلی بالاتر از عدد گزارش شده در مورد گلکسی اس 23 نیست.

در هر صورت گلکسی اس 23 سامسونگ از نظر سرعت شارژ پیشرفتی نسبت به گذشته ندارد و بر اساس برخی گزارش‌ها، نباید انتظار تغییرات زیادی در طراحی آن داشته باشیم. حالا باید ببینیم سامسونگ قصد دارد چه برگ‌های برنده‌ای را در این گوشی رو کند و آیا گلکسی S23 می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*