سری گلکسی S23 سامسونگ

ادعای یک افشاگر: تقریبا هیچ چیز با سری گلکسی S23 سامسونگ تغییر نخواهد کرد

یک افشاگر ادعا کرد سری گلکسی S23 سامسونگ تقریبا هیچ تغییر چشمگیری نسبت به مدل‌های سال گذشته ندارد و فقط چند ارتقای جزئی را در این گوشی‌ها شاهد خواهیم بود.

به نظر می‌رسد که بیشتر تولیدکنندگان بزرگ دنیای گوشی های هوشمند علاقه‌ای به تغییر طراحی‌های قبلی خود ندارند و این موضوع در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری در مورد شرکت کره‌ای سامسونگ صدق می‌کند. سامسونگ که زمانی با نوآوری‌های جذاب خود دل کاربران را می‌ربود، حالا برای تغییر دادن زمین بازی گوشی های هوشمند، به جز عرضه مجموعه تاشو سری Z، کار بیشتری انجام نداده است.

با این وجود سری گلکسی اس همچنان پرچمداران واقعی این غول کره‌ای محسوب می‌شوند و برای آن دسته از طرفداران سامسونگ که هنوز تمایلی به استفاده از گوشی های تاشو ندارند، همچنان تنها گزینه بالارده به شمار می‌رود. با این حال کسانی که مشتاقانه منتظر معرفی و عرضه سری گلکسی S23 سامسونگ هستند احتمالا با سورپرایزهای ناخوشایندی روبه‌رو خواهند شد. یک افشاگر برجسته و مشهور که سابقه بسیار خوبی در مورد اعلام اخبار مختلف شرکت سامسونگ دارد، به تازگی ادعا کرد که سری گلکسی اس 23 ارتقای چشمگیری نخواهد داشت و تغییر زیادی نسبت به مدل سال گذشته نکرده است.

تغییرات جزئی در تراشه و دوربین سری گلکسی S23 سامسونگ

اکانت توییتری IceUniverse در یک توییت اعلام کرد در گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس، هیچ چیز به جز تراشه تغییر نکرده است. گلکسی اس 23 اولترا به عنوان گران‌ترین و قدرتمندترین مدل این سری، تغییرات بیشتری را تجربه کرده و شاهد ارتقای صفحه نمایش و دوربین اصلی آن خواهیم بود؛ با این حال آیا همین تغییرات کافی خواهد بود؟

سری گلکسی S23 سامسونگ

احساس عمومی در جامعه فناوری این است که گوشی های هوشمند در چند سال گذشته کمی خسته کننده شده‌اند. چیپست‌های جدید و تعداد مگاپیکسل بیشتر دوربین‌ها می‌توانند تبلیغات زیادی را به خود اختصاص دهند، اما به نظر می‌رسد بازار گوشی های هوشمند به چیزهایی فراتر از این‌ها نیاز دارند. هر از گاهی دستگاهی عرضه می‌شود که برای مدتی همه چیز را عوض می‌کند، اما مدت‌هاست که هم در طرف اندرویدی‌ها و هم از طرف اپل، اکثریت قریب به اتفاق گوشی‌ها را نمی‌توان انقلابی دانست. جدیدترین گوشی های اپل یعنی سری آیفون 14 نیز به خوبی این موضوع را اثبات می‌کنند. قطعا هر چهار مدل سری آیفون 14 گوشی های بسیار خوبی هستند، اما نمی‌توانیم آنها را در دسته گوشی‌های متحول کننده و انقلابی قرار دهیم.

از دیدگاه بسیاری از کارشناسان این حوزه، به نظر می‌رسد سامسونگ از گوشی های هوشمند پرچمدار معمولی دست کشیده و انتظار دارد که گوشی های تاشو به زودی بخش عمده‌ی فروش دستگاه‌های پریمیوم و بالارده این شرکت را تشکیل دهند. با این وجود، آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که شاید این انتظار سامسونگ درست نباشد و گوشی‌های معمولی و غیر تاشو همچنان سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. اگر سامسونگ می‌خواهد سهم قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند بالارده را حفظ کند، باید کارهای بیشتری از تغییر پردازنده انجام دهد.