موسسه KGI Securities : آیفون ۶C اوایل سال ۲۰۱۶ و با چیپست A9 خواهد آمد

مدتی است که شایعه شده اپل در حال کار بر روی یک آیفون ۴ اینچی با نام آیفون ۶ سی ( iPhone 6C ) می باشد.چند روز پیش هم در خبرها داشتیم که آیفون ۶C با بدنه فلزی و نمایشگر ۴ اینچی ، بهمن ماه معرفی خواهد شد.حالا موسسه KGI Securities گزارشی منتشر کرده که در آن ، ضمن تایید آیفون ۶C گفته شده که اپل این گوشی را اوایل سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد کرد.این موسسه همچنین غقیده دارد که آیفون ۶C به چیپست A9 اپل مجهز بوده و به NFC جهت استفاده در سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay مجهز است.

در این گزارش آمده است که اپل آیفون ۶c را  با ظاهری مشابه آیفون ۵اس و البته با رگه هایی از آیفون ۶اس طراحی و تولید خواهد کرد. کیفیت دوربین ها مطابق پرچمداران این روزهای اسمارت فونهای اپل خواهد بود و البته پردازنده نیز چیپست A9 میباشد که قرار است توسط سامسونگ و TSMC تولید شود.

آیفون ۶c قرار است به NFC نیز مجهز شود تا پشتیبانی از سرویس پرداخت Apple Pay برای کاربران آن ممکن باشد. البته نکته‌ی مهم اینجاست که فناوری ۳D Touch در نمایشگر ۴ اینچی این مدل قرار نخواهد داشت تا قیمت آن خیلی بالا نرود؛ پیش بینی میشود مدل پایه‌ی این سری از آیفون بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد (مدل آنلاک شده).

نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟

منبع : appleinsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*