معرفی مانیتور ۲۵ اینچی ایسوس MX25AQ با حاشیه های بسیار کم

ایسوس به تازگی از یک مانیتوز ۲۵ اینچی جدید با نام MX25AQ رونمایی کرده است.این نمایشگر از حاشیه هایی بسیار باریک بهره برده و از پنل با کیفیت AH-IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد.در ادامه با گجت نیز همراه باشید تا با این نمایشگر جدید بیشتر آشنا شویم.

asus-MX25AQ-2

طراحی Designo MX25AQ مثل محصولات مشابه ایسوس، باریک است و به راحتی در هر موقعیتی می‌توان آن را نصب کرد. به علاوه نمایشگر لب‌به‌لب طراحی شده و حاشیه‌ی آن فقط ۰.۱ سانتی‌متر است! بیهوده نیست که این نمایشگر زیبا برنده‌ی جایزه‌ی طراحی iF 2015 شده است.

استند نمایشگر فلزی و محکم است و پایه‌ای با طراحی بسیار زیبا و جالب دارد.

asus-MX25AQ-3پنل AH-IPS به کار رفته، کنتراست دینامیک ۱ به ۱۰۰ میلیون و روشنایی ۳۰۰ شمع بر مترمربعی دارد. زمان پاسخ‌گویی آن ۵ میلی‌ثانیه و زاویه دید آن ۱۷۸ درجه‌ی افقی و عمودی است.

ایسوس از تکنولوژی ضدلرزش یا فلیکر فری و همین‌طور کاهش شدت رنگ آبی استفاده کرده تا خستگی چشم در ساعات طولانی استفاده از نمایشگر، کمتر شود. ایسوس نام Eye Care (توجه و مراقبت از چشم) را برای تکنولوژی خود انتخاب کرده و البته در مانیتورهای مرغوب امروزی، موارد یاد شده، متداول است.

asus-MX25AQ-1

MX25AQ دو بلندگوی ۳ واتی برای ایجاد صدایی استریو در خود جای داده و تکنولوژی سانیک‌مستر ایسوس برای بهبود کیفیت صدای ایجاد شده، آن را همراهی می‌کند.ودر آخر باید بدانید که پورت‌های ویدیویی ورودی این مانیتور شامل دو HDMI، یک HDMI با پشتیبانی از MHL و یک دیسپلی‌پورت ۱.۲ می باشد.

منبع : hexus

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*