تلگرام دسکتاپ ویندوز ۱۱

تلگرام دسکتاپ با انبوهی از ویژگی‌های جدید برای ویندوز ۱۱ آپدیت شد

اپلیکیشن تلگرام دسکتاپ برای ویندوز ۱۱ بروزرسانی بزرگی را دریافت کرده که شامل اضافه شدن امکانات جدید و جذابی به Telegram Desktop می‌شود.

اپلیکیشن تلگرام دسکتاپ روی ویندوز ۱۱ بروزرسانی جدیدی را دریافت کرد و به نسخه ۴.۲.۴ بروزرسانی شد که شامل انبوهی از امکانات جدید و تغییرات قابل توجه است. تازه‌ترین نسخه دسکتاپی تلگرام هزاران ایموجی سفارشی را در اختیار کاربران اشتراک تلگرام پریمیوم قرار می‌دهد. برای کاربران معمولی نیز تلگرام امکان دسترسی به ری‌اکشن‌های جدیدی را فراهم کرده که تا پیش از این فقط مختص به کاربران پریمیوم بود. علاوه بر این یک سیستم نظارت روی ری‌اکشن‌ها نیز اضافه شده که به ادمین گروه‌ها اجازه می‌دهد ری‌‌اکشن‌های دلخواه را برای استفاده کاربران انتخاب کنند.

کاربران پریمیوم ده‌ها قابلیت جدید اضافه‌تر را هم دریافت خواهند کرد که شامل قابلیت اضافه کردن یک یک ایموجی متحرک در کنار نام پروفایل می‌شود. به جز این‌ها، تغییرات مهم و پیشرفت‌های خوبی نیز در عملکرد برنامه ایجاد شده است که در توضیحات زیر می‌توانید آن‌ها را بخوانید.

تلگرام دسکتاپ ویندوز ۱۱

پیش از این نیز امکانات جدید زیادی به تلگرام دسکتاپ ویندوز ۱۱ اضافه شده بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به یک مدیریت دانلود جدید، تجربه جدید استریم زنده، توانایی ساخت یک نام کاربری خاص در صفحه تنظیمات، رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد کلی اشاره کرد.

تلگرام پریمیوم نیز به جز ایموجی‌های متحرک ویژه، امکانات جدید دیگری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که یکی از مفیدترین آن‌ها، امکان دسترسی نامحدود رایگان به حافظه ابری Telegram Cloud است. علاوه بر این کاربران نسخه پریمیوم قادر به ارسال فایل‌های حجیم ۴ گیگابایتی نیز هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*