کدام بازی های پلی استیشن ۲ بر روی PS4 اجرا خواهند شد ؟

مدتی پیش سونی اعلام کرد که به زودی امکانی را فراهم خواهد کرد که بازی های کنسول پلی استیشن ۲ بر روی PS4 اجرا شوند.حالا این کمپانی با انتشار یک لیست بازی هایی که قرار است بر روی پلی استیشن ۴ اجرا شوند را مشخص کرده است.

طبق لیستی که سونی در وبلاگ خبری خود منتشر کرده ، بازی‌های Dark Cloud، GTA III، GTA: Vice City، GTA: San Andreas، Rogue Galaxy The Mark of Kri، Twisted Metal: Black و War of the Monsters هم‌اکنون با قیمت ۹.۹۹ تا ۱۴.۹۹ دلار، در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین سونی اعلام کرده که بازی‌های دیگری همچون PaRappa the Rapper 2 و King of the Fighters 2000 نیز قرار است به لیست این بازی‌ها افزوده شود.

همینطور باید اشاره داشته باشیم که این بازی‌ها با گرافیک سابق عرضه نخواهند شد و کاربران می‌توانند آنها با رزولوشن ۱۰۸۰p و به همراه قابلیت Remote Play، بر روی PS4 خود اجرا نمایند. این بازی‌ها از ویژگی‌های معمولی که در PlayStation Vita و PlayStation App همچون صفحه‌نمایش دوم، Share Play و … وجود داشته نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌نمایند.

در کنار افزایش پیدا کردن رزولوشن بازی، ویژگی‌های گرافیکی بسیار خوبی به این عناوین نیز اضافه شده و اصطلاحا تمامی آنها به صورت “Re-Master” عرضه شده‌اند. در نهایت باید بدانید که سونی قصد ندارد هیچ‌کدام از این بازی‌ها را به صورت فیزیکی عرضه نماید و کاربران باید تمامی این عناوین را به صورت دیجیتالی تهیه نمایند.

منبع: UberGizmo