قرعه کشی محصولات ایران خودرو

فروش و قرعه کشی محصولات ایران خودرو فقط در این سایت انجام می‌شود

ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد طرح فروش و قرعه کشی محصولات ایران خودرو فقط از سایت فروش اینترنتی این شرکت انجام خواهد شد.

طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو اخیرا ویژه مهرماه آغاز شده و در این میان برخی از سودجویان با اعلام آدرس‌های نادرست سعی دارند از متقاضیان کلاهبرداری کنند. در همین راستا ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد طرح فروش و قرعه کشی خودروهای ایران خودرو فقط از سایت فروش اینترنتی این شرکت انجام خواهد شد.

سایت فروش و قرعه کشی محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در این اطلاعیه تاکید کرد فرایند انجام فروش و قرعه کشی خودروها از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس esale.ikco.ir انجام خواهد شد. متن کامل اطلاعیه این شرکت به شرح زیر است:

با توجه به این که فرآیند فروش و قرعه کشی خودروهای این گروه صنعتی از طریق این شرکت و سایت فروش اینترنتی محصولات انجام می‌شود، ضروری است تا متقاضیان نسبت به شکل‌گیری فعالیت سودجویان و گمراه کردن آنان در ثبت نام خودرو آگاه باشند.

با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، از این پس کلیه طرح‌های فروش این گروه صنعتی از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس esale.ikco.ir انجام می‌شود و فرآیند قرعه کشی نیز با حضور نهادهای نظارتی توسط ایران خودرو اجرا خواهد شد.

اخیرا برخی افراد سودجو اطلاعات نادرست به متقاضیان را ارائه کردند و سعی داشتند از مشتریان کلاهبرداری و سوءاستفاده کنند.

تاکید می‌شود، مشتریان اخبار و اطلاعات مربوط به گروه صنعتی ایران خودرو را فقط از طریق پایگاه خبری این شرکت به نشانی ikcopress.ir و شبکه‌های اجتماعی داخلی این شرکت دنبال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*