شرکت هایی که می توانند خودرو به ایران وارد کنند

اسامی شرکت هایی که می توانند خودرو به ایران وارد کنند تا پایان ماه اعلام می‌شود

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت اسامی شرکت هایی که می توانند خودرو به ایران وارد کنند تا پایان مهرماه اعلام خواهد شد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد طبق درخواست‌ها برای شرکت‌های متقاضی فرصت یک ماهه در نظر گرفتیم تا بتوانند مدارکی که در آیین نامه واردات خودرو درج شده را ارائه دهند. در همین راستا قصد داریم لیست شرکت‌هایی که می‌توانند خودرو به ایران وارد کنند را تا پایان مهرماه اعلام کنیم.

شرایط شرکت هایی که می توانند خودرو به ایران وارد کنند

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد طی سه هفته اخیر جلسه‌های متعددی را با شرکت‌ها برای بررسی مدارک برگزار کردیم که سرانجام 2 شرکت مرحله تکمیل الزامات قانونی را با موفقیت پشت سر گذاشتند. همچنین تا پایان مهرماه نیز لیست تمام شرکت‌هایی که اجازه واردات خودرو را دارند اعلام خواهیم کرد.

قالیباف با اعلام این که وزارت صنعت، معدن و تجارت با دقت الزامات قانونی را از شرکت‌ها درخواست خواهد کرد، گفت توانمندترین شرکت‌های ایرانی که بتوانند خدمات پس از فروش و انتقال فناوری را تضمین دهند، مجوز واردات خودرو را دریافت خواهند کرد. وی با اشاره به این که سرمایه‌گذارانی نیز برای سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل عمومی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت این شرکت‌ها در مرحله مذاکره و دریافت مجوز قرار دارند.