VPN رایگان گوشی های جدید پیکسل 7

گوشی های جدید گوگل پیکسل 7 به VPN رایگان مجهز هستند

یکی از امکانات منحصر به فرد دو گوشی جدید گوگل پیکسل 7 و 7 پرو، وی پی ان – VPN رایگان داخلی است که در ادامه بیشتر با این ویژگی آشنا خواهیم شد.

طی روزهای گذشته شرکت گوگل از سری جدید گوشی های پیکسل رونمایی کرد. محصولات جدید گوگل دارای قابلیت‌های منحصربه‌فردی نسبت به نسل‌های قبلی هستند، اما یکی از قابلیت‌های این گوشی هوشمند بیش از بقیه در مرکز توجه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد برای کاربران ایرانی کاربردی است.

VPN رایگان گوشی های جدید پیکسل 7 چگونه کار می‌کند؟

VPN رایگان گوشی های جدید پیکسل 7

شرکت گوگل بعد از رونمایی سری گوگل پیکسل 7 اعلام کرد که این نسل مجهز به وی پی ان داخلی هستند و کاربران می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. طی رویداد رونمایی از این اسمارت فون، گوگل از قابلیت فیلترشکن داخلی رایگان خود رونمایی به عمل آورد. نام این قابلیت Google One VPN است.

این نخستین باری است که شرکتی همچون گوگل وی پی ان داخلی خود را به صورت مجانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که VPN گوگل وان برای کاربران خود یک سرویس اشتراکی پریمیوم راه‌اندازی کرده و باید برای استفاده از آن هزینه‌ای در ماه بپردازند. فیلترشکن گوگل نزدیک به 2 ترابایت فضای ابری به کاربران خود می‌دهد و باید ماهیانه 9.99 دلار برای آن هزینه کرد.

VPN رایگان گوشی های جدید پیکسل 7

چندی پیش سری جدید آیفون 14 اپل رونمایی شدند و مجهز به ویژگی امنیتی iCloud Private Relay بودند. به نظر می‌رسد گوگل در واکنش به این قابلیت گوشی های هوشمند اپل از وی پی ان داخلی و رایگان خود رونمایی کرده است. گوگل اعلام کرده که وی پی ان داخلی‌اش به کاربران صرف از نظر این که از چه مرورگر و اپلیکیشنی استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد تا فعالیت ایمنی داشته باشند.

علاوه بر این VPN One سپری ایمن در برابر حملات هکری و شبکه‌های ناشناس و مشکوک عمل می‌کند و به طور خاص آدرس‌های آی پی کاربران را مخفی نگاه می‌دارد. متاسفانه این قابلیت طبق اعلام گوگل در تمامی کشورها در دسترس نیست و خریداران گوشی‌های سری پیکسل 7 فقط به ویژگی وی پی ان آن دسترسی خواهند داشت و سایر قابلیت‌های گوگل وان برای آنها اشتراکی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*